Bil je "trip" in nastale so slike enega najlažjih wheelsetov na naši okrogli Zemljici
(za večje fotografije KLIK! nanje)
Set obročev pokaže na tehtnici malenkost pod 800 grami!
Specifikacije:
obroči: AX Lightness SRT24 (24mm visoki karbonski obroči -tubular) - teža obroča dobrih 200gramov
KARAKTERISTIKE AX SRT24 obročev
pesta: TUNE MIG/MAG
napere: SAPIM SUPERSPOKE (20naper na prednjem in 24 na zadnjem obročniku) KARAKTERISTIKE "SUPER" naper
Nalepk si na tako dovršenih obročnikih ne smemo dovoliti; saj predstavljajo le dodatno težo. Zato je na vsakem obroču vlaminiran logotip AX-Lightnessa.
Finiš obročev je lep- nič odvečne smole ali luknjic in gladke površine. Le na nekaj koncih je rahlo zaznati obliko karbonskih vlaken.
Obroči prenesejo nateznost naper 1300N oz 130kg; kar je precej za tako lahke zadevice!
Večina obročev ima največjo nateznost (na strani kjer je kaseta) okoli 120kg.
AX Lightness obroče izdela po sistemu "balona".
Okoli "balona" položijo potrebna vlakna napojena z kompozitno smolo in to vse skupaj vstavijo v kalup. Ko "balon" napihnejo pritisne notranjost obroča h stenam kalupa in tako dobijo popolno obliko. Kasneje se "balon" izvleče iz obroča (nekateri proizvajalci ga pustijo v notranjosti).
Na mestih kjer so kasneje vstavljeni "nipli" in na notranjem delu zavorne površine; je AX Lightness obroč ojačan z kevlarskimi vlakni. Pri tako majhni masi obročev je potrebno biti pazljiv glede zaviranja pri višjih hitrostih.
Pesta TUNE veljajo za ene najlažjih in tudi najdražjih. Izdelava je res lepa in doterana. Na vsakem delu je videti zmanjševanje odvečne teže; a so kljub temu dovolj trdna tudi za dirke.
Sestavljen set sem "pomeril" le prosto z rokami. Zdel se je kar trden - predvsem pa lahek kot zrak.
Mogoče ultralahki obročniki niso ravno za kakega 80kilskega šprinterja - ampak ne bi smeli biti problem za 70kilskega "klančarja". Če uporabimo še kakšne zelo lahke tubularje morajo biti pospeški res fenomenalni.
Ampak jaz sem bolj za aerodinamiko.
LP
Gregor
(za večje fotografije KLIK! nanje)
Set obročev pokaže na tehtnici malenkost pod 800 grami!
Sub 800g set! Težo vezice smo izničili |
Specifikacije:
obroči: AX Lightness SRT24 (24mm visoki karbonski obroči -tubular) - teža obroča dobrih 200gramov
KARAKTERISTIKE AX SRT24 obročev
pesta: TUNE MIG/MAG
napere: SAPIM SUPERSPOKE (20naper na prednjem in 24 na zadnjem obročniku) KARAKTERISTIKE "SUPER" naper
Nalepk si na tako dovršenih obročnikih ne smemo dovoliti; saj predstavljajo le dodatno težo. Zato je na vsakem obroču vlaminiran logotip AX-Lightnessa.
Vlaminirana znamka proizvajalca |
Finiš obročev je lep- nič odvečne smole ali luknjic in gladke površine. Le na nekaj koncih je rahlo zaznati obliko karbonskih vlaken.
Obroči prenesejo nateznost naper 1300N oz 130kg; kar je precej za tako lahke zadevice!
Večina obročev ima največjo nateznost (na strani kjer je kaseta) okoli 120kg.
AX Lightness obroče izdela po sistemu "balona".
Okoli "balona" položijo potrebna vlakna napojena z kompozitno smolo in to vse skupaj vstavijo v kalup. Ko "balon" napihnejo pritisne notranjost obroča h stenam kalupa in tako dobijo popolno obliko. Kasneje se "balon" izvleče iz obroča (nekateri proizvajalci ga pustijo v notranjosti).
Na mestih kjer so kasneje vstavljeni "nipli" in na notranjem delu zavorne površine; je AX Lightness obroč ojačan z kevlarskimi vlakni. Pri tako majhni masi obročev je potrebno biti pazljiv glede zaviranja pri višjih hitrostih.
Notranji nipli in lep "finiš" obroča |
Pesta TUNE veljajo za ene najlažjih in tudi najdražjih. Izdelava je res lepa in doterana. Na vsakem delu je videti zmanjševanje odvečne teže; a so kljub temu dovolj trdna tudi za dirke.
TUNE MAG 130 - ena najlažjih pest |
Prednje pesto TUNE |
Da takole uspe postaviti "stolp" je potrenega kar nekaj potrpljenja. Tehtnica je pokazala 798g |
Zadnji obročnik - 461g |
Prednji obročnik - 337g |
Sestavljen set sem "pomeril" le prosto z rokami. Zdel se je kar trden - predvsem pa lahek kot zrak.
Mogoče ultralahki obročniki niso ravno za kakega 80kilskega šprinterja - ampak ne bi smeli biti problem za 70kilskega "klančarja". Če uporabimo še kakšne zelo lahke tubularje morajo biti pospeški res fenomenalni.
Ampak jaz sem bolj za aerodinamiko.
LP
Gregor
conscaWstomga-1988 Jennifer Matthews https://wakelet.com/wake/WKpXz-YxLzNWx8SIrR5tW
OdgovoriIzbrišipresmetcingwen