Preskoči na glavno vsebino

Under 800g wheelset - AX Lightness - TUNE - SAPIM superspoke

Bil je "trip" in nastale so slike enega najlažjih wheelsetov na naši okrogli Zemljici

(za večje fotografije KLIK! nanje)



Set obročev pokaže na tehtnici malenkost pod 800 grami!

Sub 800g set! Težo vezice smo izničili



Specifikacije:

obroči: AX Lightness SRT24 (24mm visoki karbonski obroči -tubular) - teža obroča dobrih 200gramov
KARAKTERISTIKE AX SRT24 obročev 

pesta: TUNE MIG/MAG

napere: SAPIM SUPERSPOKE (20naper na prednjem in 24 na zadnjem obročniku) KARAKTERISTIKE "SUPER" naper

Nalepk si na tako dovršenih obročnikih ne smemo dovoliti; saj predstavljajo le dodatno težo. Zato je na vsakem obroču vlaminiran logotip AX-Lightnessa.

Vlaminirana znamka proizvajalca

Finiš obročev je lep- nič odvečne smole ali luknjic in gladke površine. Le na nekaj koncih je rahlo zaznati obliko karbonskih vlaken.
Obroči prenesejo nateznost naper 1300N oz 130kg; kar je precej za tako lahke zadevice!
Večina obročev ima največjo nateznost (na strani kjer je kaseta) okoli 120kg.

AX Lightness obroče izdela po sistemu "balona".
Okoli "balona" položijo potrebna vlakna napojena z kompozitno smolo in to vse skupaj vstavijo v kalup. Ko "balon" napihnejo pritisne notranjost obroča h stenam kalupa in tako dobijo popolno obliko. Kasneje se "balon" izvleče iz obroča (nekateri proizvajalci ga pustijo v notranjosti).
Na mestih kjer so kasneje vstavljeni "nipli" in na notranjem delu zavorne površine; je AX Lightness obroč ojačan z kevlarskimi vlakni. Pri tako majhni masi obročev je potrebno biti pazljiv glede zaviranja pri višjih hitrostih.
Notranji nipli in lep "finiš" obroča



Pesta TUNE veljajo za ene najlažjih in tudi najdražjih. Izdelava je res lepa in doterana. Na vsakem delu je videti zmanjševanje odvečne teže; a so kljub temu dovolj trdna tudi za dirke.

TUNE MAG 130 - ena najlažjih pest


Prednje pesto TUNE

Da takole uspe postaviti "stolp" je potrenega kar nekaj potrpljenja. Tehtnica je pokazala 798g

Zadnji obročnik - 461g

Prednji obročnik - 337g

Sestavljen set sem "pomeril" le prosto z rokami. Zdel se je kar trden - predvsem pa lahek kot zrak.

Mogoče ultralahki obročniki niso ravno za kakega 80kilskega šprinterja - ampak ne bi smeli biti problem za 70kilskega "klančarja". Če uporabimo še kakšne zelo lahke tubularje morajo biti pospeški res fenomenalni.
Ampak jaz sem bolj za aerodinamiko.

LP
Gregor

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas