UPDATE!
video:
Trekov najnovejši dirkalnik je namenjen čim bolj udobni vožnji po granitnih kockah sloveite dirke Paris Rubex. In na njem bo dirkal adut za zmago Fabian Cancellara.
Kaj je tako zanimivega na novem okvirju DOMANE?
Sistem ISO Speed - podsedežna cev prosto diha in s tem se manj tresljajev prenaša na sedež - s tem nič ne trpi togost okvirja |
ISO SPEED |
VOLAGI okvir je plod Specializedovih uslužbencev (afera Slecialized) |
Veliko časa so posvetili razvoju spodnje cevi in gonilnega dela. Po okoli treh letih so dobili zelo togo in lahko konstrukcijo.
Prednja vilica je flexibilna in pobira tresljaje/udarce, ki jih zadaja hitra vožnja po granitnih kockah.
Trekovega DOMANE je tastiral Fabian Cancellara - če bo dovolj dober za enega najmočnejših kolesarjev kar jih je bilo... |
S tem ko je kolesar bolj izoliran od tresljajev je tudi lega kolesa boljša - manjše poskakovanje. To pomeni boljši oprijem pnevmatik in hitrejšo vožnjo.
Za udobnost "cockpita" so poskrbeli z Bontragerjevim krmilom IsoZone, ki ima že vgrajene blažilce.
Notranja "inštalacija" |
Okvir DOMANE ima vse bovdne speljane v notranjosti in pritrdilno mesto za akumulator pri uporabi električne "grupe". Pri prednjem verižniku je tudi mesto za pritrditev ščitnika verige pod njim pa 90mm široka gonilna os.
Teža okvirja Trek DOMANE je dobrih 1000g.
Kaj več si lahko ogledate na TREKovi strani
LP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar