Preskoči na glavno vsebino

REVIEW! ENDURA "Toe Cover"

Kako se točno imenuje pokrivalo prednjega dela kolesarskih čevljev? Jaz jih imenujem "mini galoše". Če se motim me prosim popravite.


Preizkusil sem Enduro "mini galoše", ki so odporne na vlago in veter.

Ker so raztegljive so na voljo v "univerzalni velikosti"





-majhne a učinkovite
-primerne za prehodno obdboje oz. kjer je pričakovati daljši in hladnejši spust
-zavzamejo zelo malo prostora 
-enostavno in hitro "natikanje"
-občutljiv material


UPORABNOST


Zanesljivo ščitijo prednji del stopala, ki je najbol na udaru vetra in nizkih temperatur. Ker so res miniaturne ne zavzamejo veliko prostora v žepih kolesarske majice oz. jakne.




IZGLED


 Ker so zelo majhne ne prispevajo dosti h estetiki kolesarja. Mogoče na belih čevljih (imel sem črne "mini galoše") delujejo malo čudno. Endurine so opremljene z odsevniki in napisom. Ko pogledamo izdelek je dovršen tudi v detajlih.

Odsevniki na čelni strani

Zaščitijo najbolj občutljiv del stopala. Tudi pred škropljenjem vode izpod prednje pnevmatike.


VZDRŽLJIVOST 



Niso primerne za hojo - torej čim manj "rovarjenja" v njih


Preizkusil sme jih samo na cestnem kolesu; torej nič "rovarjenja" po kamnih in blatu. Po enem tednu uporabe se vidijo poškodbe materiala na spodnjem delu "mini galoš". Torej, ko jih imamo nataknjene je potrebna pozornost kako hodimo z njimi (izogibamo se kamniti podlagi).


ENDURA "Slick Toe Cover" je za test posodila trgovina VEB-COMPANY

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…