Preskoči na glavno vsebino

KAVITEC 4.2AC






Aero deep V - 42mm alu/clincher

Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit


KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:

Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC.
Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zasnove imajo bolj zveneča imena  (Tune, whiteIndustries, DT swiss, NoTubes, Hope...). Pesta so enostavna in poceni za vzdrževanje


Ležaji EZO narejeni na japonskem so med boljšimi - zadnje pesto ima 4 ležaje (2 v telesu pesta in 2 ležaja v račni); prednje pesto ima 2 ležaja. Dvokontaktno tesnilo (oznaka 2RS) poskrbi, da so ležaji odpornejši na zunanje vplive (voda, prah...). Vseeno je potrebno paziti ko peremo kolo z močnejšimi curki vode, da vodni cuker ne škropi direktno v tesnila (to velja za vse komponente na kolesih).
V obročnikih 4.2AC so trenutno na voljo le klasični jekleni ležaji



Desna stran zadnjega pesta kjer se moč prenaša na obročnik - zobci so zunanji del račne oz "prstan".



Račna ima 3 zobce, ki poskrbijo za "vžig

Zaradi nižje teže je telo račne narejeno iz aluminija. Ker so verižniki kasete jekleni oz iz tršega metriala; lahko pride do "zažrtja" nekaterih verižnikov v telo račne. Da bi se to preprečilo ima račna dodan jekleni ščitnik  (ABG -anti bite gurad). To je problem vseh aluminijastih račen za SHIMANO (SRAM ima kesto iz enega kosa, Campagnolo pa ima tako globoke utore, da se kaseto na zažira)

Primer zažrtja verižnikov v telo račne. Da bi to preprečili mora biti kaseta dovolj zategnjena




Ker so vsa pesta za 11 redno "grupo" je potrebno pri uporabi 10 redne vstaviti podložko med kaseto in račno (na sliki je podložka črne barve)

Podložka kasete 10 redne "grupe" - vsi seti KAVITEC 4.2AC imajo že priloženo podložko

Zapenjalci zagotavljajo močno vpetje v okvir kolesa.
Vsi seti KAVITEC 4.2AC imajo priložene zapenjalce

Ko je set obročnikov sestavljen se zabeležijo podatki:
 - datum izgradnje- uporabljene komponente- nateznost naper v kg - dolžina uporabljenih naper- uporabljeni tenziometer

Nekaj cestnih dirkalnikov na setih  KAVITEC 4.2AC:







KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
490eur (5% popust pri plačilu z gotovino


by ŠPICA-ŠPORT Kamnik

Komentarji

  1. mene pa zanima cena tega wheelseta.

    lp tomaž

    OdgovoriIzbriši
  2. Cena seta je 399EUR - in 10% popust ob plačilu z gotovino (v Špica Šport Kamnik)

    LP
    Gregor

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni,

    katere obročnike mi priporočate, glede na mojo statistiko:

    cca 6.000 km na leto
    82kg, 54 let
    Franja slabe 4 ure
    Maraton Alpe 5
    Vršič 48minut

    Drugih tekmovalnih abicij nimam.

    OdgovoriIzbriši
  4. A je mogoče te obroče naročiti tudi preko spleta?
    Plačilo po povzetju, Pay Pal ali kako drugače

    lp, Ervin

    OdgovoriIzbriši
  5. Lahko se pošljejo po pošti
    Plačilo z nakazilom

    LP

    OdgovoriIzbriši
  6. BTW .. .kupil 2 seta teh obročev pa pri nobenem niso bili priloženi zapenjalci.
    Pa na sliki spodaj ni FOCUS ampak CUBE :)

    lp, Ervin

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za opombo - popavljeno
    Zapenjalci so bili dodani z zadnjo pošiljko pest - torej v 2015.
    Pred tem so bili seti brez zapenjalcev (stvar zastopnika v EU)

    Lp
    Gregor

    OdgovoriIzbriši
  8. OK, hvala za info.
    lp, Ervin

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanima me odpornost glede padcev. Ali se obroč hitro razcentrira? Sem namreč tekmovalec in hočem kupiti dobre obroče ampak tudi trde (močne), saj jih nočem ve kakšnem padcu razbiti ali uničiti.

    LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Obroči so med najmočnejšimi na trgu. Koliko se bo obročnik uničil je pa odvisno od sile pri padcu. Namenjeni so vožnji ne padcem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "Namenjeni so vožnji ne padcem. " - precej arogantno, če se smem vmešati.

      In še, slovnično se piše "s trakom", ne "z trakom" (ptkhfsšcč ;)

      Drugače pa, obročniki obetajo. Vse skupaj mi deluje kot kopija "pro-lite bracciano 42" (http://www.wiggle.co.uk/pro-lite-bracciano-a42-se-alloy-clincher-wheelset/).

      Kakšna je širina obroča?

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj