Preskoči na glavno vsebino

REVIEW! Lučke Owleye HighLux5









-majhnno in kompaktno vodotesno ohišje z vgrajenim akumulatorjem
-USB polnjenje
-zanesljivo delovanje
-enostavna montaža
-premajhna moč za samostojno osvetlitev pri nočni vožnji
-ni poceni
-pomanjkljiva navodila (samo vnemškem jeziku)



OWLEYE je podjetje, ki cilja na "zeleno energijo". Ponujajo tudi polnilnike na sončne celice in lučke z vgrajenimi sončnimi polnilniki.
Sam sem preizkusil njihovo malo manj zmogljivo lučko HighLux5, ki ima svetilnost okoli 60 lumnov. Enaka lučka je uporabljena za zadnjo signalno osvetlitev le da sveti/utripa v rdeči barvi.

Tehnične specifikacije:

-5 visokosvetilnih LED diod NICHIA
-svetilnost: 60lumnov
-akumulator: LiPolimer 570mAh
-2 stopnji svetenja: konstantno in utripajoče
-čas delovanja: 5ur na konstantni svetilnosti/10ur na utripajoči
-teža enote : 32g

IZDELAVA 





Zadnja stran lučke HIGHLUX5 - levo:pod gumijastim pokrovčkom skrit priključek za polnjenje ; na sredini stikalo za vklop/izklop in preklop med načinom svetenja; desno se lahko pritrdi varnostna vrvica


Vsaka lučka ima nalepko s serijsko številko

OwlEye HighLux 5 - 5 visokosvetilnih Nichia LED diod


Ohišje je estetsko iz robustne plastike. Prav tako je celotna konstrukcija vodoodporna. Vgrajenih je 5 Nichina visokosvetilnih LED diod. Gumb za vklop/izklop je zanesljiv in lepo preklaplja.


DELOVANJE/SVETILNOST


Lučki svetita v dveh stopnjah : konstantno ali utripajoče. Svetilnost prednje komaj zadošča za osvetlitev ceste. Do 30km/h je vožnja še varna potem pa ne več; saj snop ne seže dovolj daleč. Zato je prednja lučka na cestnih kolesih bolj primerna za signalizacijo. Snop svetlobe je razpršen.

Zadnja lučka v rdeči barvi je dobro vidna tudi iz bočnih kotov.

Poln akumulator zagotovlja okoli 5ur konstantnega svetenja.

Svetilnost 60 lumnov ni dovolj za prosti trening po trdi temi. Varna vožnja je do maksimalno 30km/h; Je pa zelo svetla signalizacijska lučka za opozarjanje nasproti vozečih avtomobilov.

Zadnja lučka ima prav tako svetilnost 60 lumnov.



MONTAŽA






Enostavna, hitra, učinkovita

Priloženi nosilčki za namestitev lučk.

Nosilček za zadnjo lučko je primeren za "klasične" podsedežne opore. Na masivne "aero" ga bomo tezko pritrdili. Tako sem na cestnem kolesu imel pritrjeno na zadnji podsedežni vilici. Zadnji nosilček se da s pomočjo vijaka tudi zasukati.


Na gumijasto objemko pritrjena plastična "roka", ki se da z vijakom nastavljati
Prednji nosilček je samo gumijasta objemka - enostavno in učinkovito. Lučka se lahko sname iz nosilčka







OSTALO



Med polnjenjem sveti ohišje lučke rdeče





CENA





29,90EUR prednja lučka (set)
27,90EUR zadnja lučka (set)


Za test posodila ŠPICA ŠPORT  iz Kamnika

Povezava do uradne strani OWLEYE

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas