Preskoči na glavno vsebino

Specialized TURBO- električno vozilo v obliki kolesa

Z velikim izboljšanjem akumulatorjev, krmilne elektronike in elektromotorjev v zadnjih letih se električna energija uporablja tudi za pogon vozil. Avtomobilska industrija šele zdaj vidno vlaga v še bolj zmogljive komponente (čeprav so imeli učinkovite prototipe že kar nekaj let nazaj  so zaradi monopola naftnih gigantov zadeve potihnile).


Kolesa gnana na elektromotorje imajo bolj malo skupnega z pravim kolesarstvom; saj je bistvo kolesarstva zdravo in zmogljivo človeško telo.

Specialized je predstavil po njihovih besedah najhitrejše električno gnano "kolo". Pravijo, da so ga razvijali 3 leta - (gotovo imajo le malo inžinirjev v oddelku za tovrstno sekcijo).

Pogonski elektromotor je pesto zadnjega obročnika - direktni pogon. Ima pa tudi možnost klasičnega pogona "z nogami" preko gonilke in verige na zadnjo 10 redno kaseto. Za prestavljane poskrbi SRAMov menjalnik.

Srce pogona je poleg elektromotorja tudi zmogljiv LiIon akumulator, ki zmore 342Wh. 
Moč elektromotorja je 250W kar nj bi zadoščalo za hitrost 45km/h (?)

Specialized TURBO electirc

Oblikovno mogoče eden najlepših električnih "koles"

Stanje pogonskega akumulatorja prikazujejo LED indikatorji. Malo višje je priključek za polnjenje akumulatorja

Ogromen in zmgoljiv LiIon akumulator shranjen v aluminijasti cevi okvirja

Elektro motor je zadnje pesto (na zunanjem delu, ki je vrteč s stalnimi magneti). Za "nožni" pogon je na voljo 10 prestav in menjalnik SRAM

Za zaviranje so namestili hidravlične zavore MAGURA. Ko zaviramo se energija iz "nožnega" pogona shrani v akumulator (polnjenje)

Aluminijasta vilica in disk hidravlične zavore

Rdeča krmilna gumba za "gas" imata brezžično povezavo z krmiljem elektromotorja. Nižje sta zavorna in prestavna ročica

Vgrajen računalnik prikazuje osnovne kolesarke funkcije


Vgrajene LED svetilke - in seveda registracijska tablica


V Aprilu bodo na Evropsko tržišče poslali 50 testnih Turbov.

(V Angliji in ZDA je zaradi tako visoke končne hitrosti Turbo prepovedan oz. nelegalen)

Video



Zdaj se ne čuditi, če vas bo na ravninskem hitrostem treningu dohitel dedek oblečen v topel pulover in nedeljske hlače.

Povzetek po članku iz BikeRadar

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor