Preskoči na glavno vsebino

TEST TERMOBIDONOV 2.del - DINAMIČNI (realni test)

Prvi test, ki zajema tudi opis vseh petih termobidonov si lahko ogledate tu KLIK!


DINAMIČNI TEST

Ta zajema vplive okolice med vožnjo: veter, mešanje tekočine, pitje tekočine (manjšanje količine v bidonu).


TEST
-temperatura podlage -7stC (ekstremni pogoji)
-konstanten veter (ventilator z avtomatskim premikanjem)
-merjenje temperature na 15minut
-izliv 1dcl tekočine na 30min (prvič po 15min testa in potem na vsakih 30min po 1dcl)
-mešanje tekočine

REZULTATI testa izolacijskih lastnosti v realnih razmerah (za večji graf klikni nanj):

Spodna rjava črta je navaden bidon - rumena je bidon ELITE NANOLITE
 Spodaj je hitra ocena bidonov

Legenda:-IZOLACIJA
              -KAPACITETA
              -CUCELJ
              -IZDELAVA/OBLIKA

ELITE NANOGELITE (Veb Company 19,95EUR)

Elite NANOGELITE






CAMELBAK CHILLPODIUM (Špica Šport Kamnik 12,99EUR)

CamelBak CHILLPODIUM





POLAR BOTTLE (Energija Bikes Domžale 12,95EUR)

POLAR BOTTLE




ELITE JASSA (VebCompany 8,95EUR)

Elite JASSA





ELITE ICEBERG (Veb Company 9,95EUR)

Elite ICEBERG


Če primerjamo prvi test in sedaj se opazi razlika pri POLARBOTTLE; zaradi oblike ima večjo zunanjo površino in tako je odvajanje skozi stene večje.
Pri Elite so cuclji skoraj preveč mehki in primrznejo v ležišče. Pri JASI se mi je celoten cucelj iztaknil (a se ga brez problema vstavi nazaj).

Kaj potrebujemo oz. kako se odločimo sem napisal že tu (prvi del testa).


OPOMBE:

Elite NANOGELITE je Elitov top model z nanogel izolacijo.
POLARBOTTLE ima v ponudbi nešteto barv (tudi zelo pisanih)
CAMELBAK ima v top ponudbi plastenko z podobno izolacijo kot Elite Nanogelite. Upam da ga kmalu preizkusim.


Hvala trgovinam:

-ENERGIJA BIKES
-VEB COMPANY
-ŠPICA ŠPORT

za pomoč pri testu.

LP
Gregor

Komentarji

  1. Se pravi, da bo treba enga Camelbaka sprobat... :)
    Dobro si tole zrihtal!

    OdgovoriIzbriši
  2. Camelbak je najbolj dovršen. Najdlje ostane pijača topla v Nanogelite. Odvisno za kam in kdaj. Za zdele ko je blizu ledišča bi jaz Elite Nanogel. Hvala

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem ravno kupil Camelbak Podium Ice. Če imaš možnost še enega testa (predvsem primerjave z Elite Nanogel) ti ga posodim za test.

    OdgovoriIzbriši
  4. Marko sem za. Kje in kdaj bi se dobila? ju3 grem na obalo (avto pri dekanih).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas