UPDATE!
Kakšen bo novi Concept SPEEDMAX v ekipi KATUSHA
vir: CANYON France
...............................................................................................................................................................
vir: ffffound.com |
Na sejmu EUROBIKE je CANYON pokazal zametke njihovega najnovejšega kolesa za vožnjo na čas.
Kaj jih je vodilo pri izdelavi?
NAREDITI AERODINAMIČNO ČIMPOPOLNEJŠE KOLO
To pomeni, da je na tok zraka izpostavljene čim manj površine, ki bi povzročala zračni upor.
Članek sem povzel po intervjuju iz ITRIATHLON.DK in članku v BIKERADAR.COM.
Razvili so svoj integrirani sistem zavor v vilicah, ki so enako zmogljive kot sodobne "klasične" zavore.
vir: www.bikeradar.com Upor predstavljajo samo zavorne gumice. Pri (KLIK!) AVANTI EVO 2 in Treku imajo podoben sistem. |
vir: www.bikeradar.com Čelni presek |
vir: www.bikeradar.com Pokrov zavor |
Vzeli so po njihovih testih najprimernejšo obliko cevi "trident". Ta oblika pomeni tudi manjši upor pri zračnih tokovih iz različnih vpadnih kotov.
Na slikah je kolo s SRAM grupo, ki ima bovdne in pletenice. Ko je kolo sestavljeno skoraj ni videti, da bi imelo "klasično" grupo.
vir. www.itriathlon.dk Ko se bovdni in pletenice skrijejo pred vetrom |
Krmilna opora, aerokrmilo in vilica so skoraj iz enega kosa. Krmilne opore se ne da nastavljati po višini; na voljo je le v več dolžinah. Za nastavitev višine naslonov na krmilu se podlagajo podložke (kot imajo Giant trinity, Specialized Shiv in ostali naprednješi okvirji).
vir: www.bikeradar.com Cockpit CONCEPTA - ćiste linije |
vir: www.bikeradar.com 2/3 kar je vidno od bovdnov |
vir: www.bikeradar.com |
vir: www.bikeradar.com Zadnja zavora |
Sedežna opora je primerna za novi sistem vpetja "monolink".
vir: www.bikeradar.com |
Zaradi agresivno nastavljenega krmila je okvir bolj primeren za kronometerske preizkušnje kot za triatlonske.
vir: www.bikeradar.com |
Cena in ostale specifikacije še niso znane. Canyonov CONCEPT SPEEDMAX je trenutno eden najnaprednejših okvirjev.
Preden so ga "izpustili" iz testnih centrov in delavnic so se prepičali, da so nalogo opravili 100%. Ničesar niso pustili nadodelanega oz. vse komponente so razvite, da se med seboj sestavijo v popolnost.
Razvoj jasno kaže kaj bo vrhunski okvir potreboval v prihodnosti.
VIDEO novega CONCEPT SPEEDMAX:
viri gradiva:
www.itriathlon.dk
www.bikeradar.com
LP
Gregor
Na wish listi... :)
OdgovoriIzbrišiCANYON zna imeti ugodno ceno. Za zdaj je na voljo v treh velikostih.
OdgovoriIzbrišiKo pride čas , je tale speedmax prvi v vrsti
OdgovoriIzbrišiNo. če ga kdo slučajno kupi se oglasim na en drink:)
OdgovoriIzbriši