Preskoči na glavno vsebino

Canyon CONCEPT SPEEDMAX - UPDATE!

UPDATE!

Kakšen bo novi Concept SPEEDMAX v ekipi KATUSHA



vir: CANYON France
...............................................................................................................................................................

vir: ffffound.com

Na sejmu EUROBIKE je CANYON pokazal zametke njihovega najnovejšega kolesa za vožnjo na čas.



Kaj jih je vodilo pri izdelavi?

NAREDITI AERODINAMIČNO ČIMPOPOLNEJŠE KOLO

To pomeni, da je na tok zraka izpostavljene čim manj površine, ki bi povzročala zračni upor. 

Članek sem povzel po intervjuju iz  ITRIATHLON.DK in članku v BIKERADAR.COM.

Razvili so svoj integrirani sistem zavor v vilicah, ki so enako zmogljive kot sodobne "klasične" zavore.
 vir:  www.bikeradar.com
Po testiranjih so izbrali malo tanjše vilice, ki imajo konice ukrivljene. Integrirane zavore so skrite v vilicah. Integracija prednje zavore naj bi zmanjšala upor zraka, ki je enak 8W moči pri hitrosti 50km/h



 vir:  www.bikeradar.com
Upor predstavljajo samo zavorne gumice. Pri  (KLIK!) AVANTI EVO 2  in Treku  imajo podoben sistem.



 vir:  www.bikeradar.com
Čelni presek


 vir:  www.bikeradar.com
Pokrov zavor



Vzeli so po njihovih testih najprimernejšo obliko cevi "trident". Ta oblika pomeni tudi manjši upor pri zračnih tokovih iz različnih vpadnih kotov.
Na slikah je kolo s SRAM grupo, ki ima bovdne in pletenice. Ko je kolo sestavljeno skoraj ni videti, da bi imelo "klasično" grupo.
vir. www.itriathlon.dk
Ko se bovdni in pletenice skrijejo pred vetrom

Krmilna opora, aerokrmilo in vilica so skoraj iz enega kosa. Krmilne opore se ne da nastavljati po višini; na voljo je le v več dolžinah. Za nastavitev višine naslonov na krmilu se podlagajo podložke (kot imajo Giant trinity, Specialized Shiv in ostali naprednješi okvirji).
vir:  www.bikeradar.com
Cockpit CONCEPTA - ćiste linije


 vir:  www.bikeradar.com
2/3 kar je vidno od bovdnov
 Zadnja zavora je skrita v "ohišju" na spodnjem delu okvirja.

vir:  www.bikeradar.com


vir:  www.bikeradar.com
Zadnja zavora


 Sedežna opora je primerna za novi sistem vpetja "monolink".

vir:  www.bikeradar.com

Zaradi agresivno nastavljenega krmila je okvir bolj primeren za kronometerske preizkušnje kot za triatlonske.
vir:  www.bikeradar.com


 vir. www.itriathlon.dk
PROTOTIP - vidi se kos "puzzle". Tako v vetrovniku veliko hitreje določijo optimalno obliko; saj imajo vnaprej izdelanih več kosov, ki jih potem menjajo. Nekaj člankov nazaj smo videli kako to rešujejo pri CERVELU, ki trenutno delajo na projektu P5.
     

Cena in ostale specifikacije še niso znane. Canyonov CONCEPT SPEEDMAX  je trenutno eden najnaprednejših okvirjev.
Preden so ga "izpustili" iz testnih centrov in delavnic so se prepičali, da so nalogo opravili 100%. Ničesar niso pustili nadodelanega oz. vse komponente so razvite, da se med seboj sestavijo v popolnost.

Razvoj jasno kaže kaj bo vrhunski okvir potreboval v prihodnosti.


VIDEO novega CONCEPT SPEEDMAX:



viri gradiva:
www.itriathlon.dk
www.bikeradar.com

 LP
Gregor

Komentarji

  1. CANYON zna imeti ugodno ceno. Za zdaj je na voljo v treh velikostih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko pride čas , je tale speedmax prvi v vrsti

    OdgovoriIzbriši
  3. No. če ga kdo slučajno kupi se oglasim na en drink:)

    OdgovoriIzbriši

Objava komentarja

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…

AKCIJSKA PONUDBA v ŠPICA ŠPORT KAMNIK

Ponujamo vam odlično priložnost, da si za novo kolesarsko sezono zagotovite nove obročnike Kavitec po odlični ceni.
V tej ponudbi vam najbolj prodajan set KAVITEC 5.5 T (tubular) ponudimo s 30% popustom za 945 evrov z DDV, polna cena je 1349,90 evra.
Ostala ponudba in cenik je v uvodu obrazca.
Za naročilo obročnikov izpolnite obrazec na spletu: https://www.1ka.si/a/198671
Naročila pobiramo do 20. februarja 2019, obročniki pa bodo sestavljeni najkasneje do 15. aprila.