UPDATE! 1.11.2012
Čiščenje se mora izvajati z vodo - "radirko" med "radiranjem" zavorne površine namakamo v vodo. Tako se površina očisti dosti hitreje, temeljiteje in "radirka" se ne zapaca.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aluminijasta zavorna površina obročev se pri zaviranju počasi tanjša na njej pa se nabira tanek sloj gumijastih delcev zavornih gumic. To se občuti kot slabše zaviranje in včasih tudi "cukanje" in "cviljenje". Po kakšni turi na deževni dan kjer je treba tudi zavirati se vsa ta umazanija lepo odstrani in ko se obroči osušijo delujejo kot novi.
S tem, ko sproti odstranjujemo nečistoče se podaljša življenska doba obroča saj ne prihaja do velikih poškodb (luknje in ostanki "opilkov" v zavornih gumicah).
SWISS STOP ponuja "čistilec" za aluminijaste površine. Na videz je to nekakšna trša radirka. STRIKTNO se NE SME uporabljati na karbonskih obročih, ker se uničijo!
Za preizkus ga je žrtvovala trgovina VEB COMPANY in zadevo sem na današnji dan stestiral. Za eno polovico obroča sem potreboval okoli 5min. In rezultat je lepo viden. Med "radiranjem" umazanije je treba "radirko" čistiti v krpo.
Slike povedo vse:
Prednji obroč ZONDA vožen okoli 3000km - vidna je umazana zavorna površina (obroč je bil opran z Megliom) |
Guma je zažrta v tanke brazde ; vidi se majhne poškodbe na zavorni površini |
Za "radiranje" umazanije se mišice dlani in prstov, kar utrudijo |
"Poradirana" ZONDA z lepo sijočo zavorno površino |
Po čiščenju z "radirko" SWISS STOP je površina skoraj kot nova. Preizkus na terenu pa sledi kak drug dan |
Med "radiranjem" je potrebno SWISS STOP "radirko" čistiti z krpo - tako čiščenje poteka hitreje |
Po čiščenju ene zavorne površine obroča |
Via TROLL HUNTER
LP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar