Test skoraj 90 setov obročev iz leta 2008! Naredil ga je prav tako RAR
V tabeli je podana sila potrebna za odklon obroča za 1mm prečno.
Članek je v angleškem jeziku. Kogar zanima kaj dejanko je pomembno v relanem svetu kolesarstva bo našel veliko uporabnih informacij. Na zgornji povezavi so tudi grafi iz katerih se hitro odčita kam kateri obroči sodijo.
Ko šprinter pospeši se na napere prensejo Watti. Ker je sprememba moči sunkovita se napere lahko deformirajo in konica (peak) moči se izgubi. Pri tem obroč začne izgubljati prvotno obliko in lahko zadane ob zavorne gumice, kar povzroči še dodatno zaviranje. Tega pri enakomerni obremenitvi skoraj ni zaznati zato mormo vedeti za kakšen namen bomo uporabljali obroče in kakšen tip kolesarja smo.
O tem kako izberemo primerne obroče pa drugič.
KLIK! Še enkrat povezava na originalni članek by RAR
Lp
Gregor
V tabeli je podana sila potrebna za odklon obroča za 1mm prečno.
Članek je v angleškem jeziku. Kogar zanima kaj dejanko je pomembno v relanem svetu kolesarstva bo našel veliko uporabnih informacij. Na zgornji povezavi so tudi grafi iz katerih se hitro odčita kam kateri obroči sodijo.
Tabela po abecedenm vrstnem redu z rezultati. Levo prednji obroč/desno zadnji obroč. Številke pomenijo silo v N , ki je potrebna za odklon obroča za 1mm. tabela je prekopirana iz strani www.rouesartisanales.com |
Zakaj je pomembna prečna togost obroča?
Moč se preko verige in zadnjih zobnikov prenaša preko naper na zunanji obroč in s tem na pnevmatiko. Torej, če se energija(moč) izgublja v katerem od teh sklopov pomeni slabši izkoristek in s tem manjšo hitrost kolesarja.Ko šprinter pospeši se na napere prensejo Watti. Ker je sprememba moči sunkovita se napere lahko deformirajo in konica (peak) moči se izgubi. Pri tem obroč začne izgubljati prvotno obliko in lahko zadane ob zavorne gumice, kar povzroči še dodatno zaviranje. Tega pri enakomerni obremenitvi skoraj ni zaznati zato mormo vedeti za kakšen namen bomo uporabljali obroče in kakšen tip kolesarja smo.
Kaj vpliva na prečno togost?
Način pletenja naper, število naper, višina in sestava obroča (višji obroči so bolj togi zato potrebujejo manj naper za enako trdnost), ležaji (oz." zrak" v ležajih ter deformacija ob suknovitih obremenitvah). O tem kako izberemo primerne obroče pa drugič.
KLIK! Še enkrat povezava na originalni članek by RAR
Lp
Gregor
Komentarji
Objavite komentar