Preskoči na glavno vsebino

Lightweight AERO, TRP hydraulic Di2 in koza izpod Menine

Lightweight (KLIK!) očitno ne bo zaostajal za tekmeci tudi na področju aerodinamike.
Nekaj slik še neuradno predstavljenih superaerodinamičnih obročnikov kroži po spletu. Oblika obroča je podobna kot novejši ENVE SMART , FLO cycling, Madfiber, Bontrager D3, Zipp Firecrast.

Prototip LIGHTWEIGHT visokoprofilnikov na okvirju Specialized SL 3 ali 4? Vidna vlakna na zunanjem sloju (podobno kot pri Reynolds RZR Team) za večjo trdnost?

Obroč brez vidnih ojačitvenih vlaken


Vir: SlowTwich  


FERNWEG?

Minimalno število naper za še večjo aerodinamiko. Seveda tudi za  manjšo obremenitev

Za Lightweight je to povsem nov deisgn (predvsem zaradi višine obroča in oblike peste). 


Hidravlika je postala resničnost na cestni sceni. Do sedaj so konkretno zaorali pri MAGURI in neuradno tudi pri SRAMu.


Kmalu pa zna kaj novega pokazati TRP. Sedaj so imeli vmesnik PARABOX, ki se je zelo uspešno dokazal na ciklokros dirkah.

Slikano na sejmu TAIPEI 2011. Zavore z vgrajenim Duraace Di2 "satelitskimi" krmilnimi gumbi. Ampak roko na srce, vsaj krmilni trak bi lahko lepše povili! 
viri: slowtwich; bikerumor


In še najpomembnejša stvar!

Superstar izpod Menine planine:



Uspešnih rešitev je kar nekaj (26) in nocoj bo izžrebana številka e- maila (po zaporedju kot so bili poslani) dobitnice/ka nagrade.

In še BONUS: izžrebane bodo tri številke.Vse bodo šle v naslednjo nagradno igro , ki bo XX 03 2012. Prva izžrebana pa dobi  nož Columbia 




LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…