Zapenjalci obročev - večina jim ne posveča kakšne posebne pozornosti.
Sam gledam pri zapenjalcih, da zanesljivo služijo svojemu namenu in niso pretežki. Teže se gibljejo od 150g pa tudi do peresno lahkih 20g za set zapenjalcev. Torej kdor izbira lahke komponente posveti pozornost tudi temu delu kolesa.
Preizkusil sem TUNE DC14, ki so eni najlažjih. Ker nisem ravno ultralahek voznik sem do takih komponent skeptičen.
Zapenjalna ročica iz karbonskih vlaken |
Po proizvajalčevih podatkih je teža seta zapenjalcev DC14 33g. Tehtnica je pokazala malo več |
Ko te stvarce vzamemo v roke jih res komaj "začutimo". Izdelava je izpopolnjena in ni odvečne "navlake". Narejeni so iz titana, alumnija in karbonskih vlaken.
Kmalu sem ugotovil, da jih lahko močno zapnem in tako ni bojazni z premikanjem obročnikov v "drop outih".
Brez problemov so prestali okoli 400km po bližnji Hrvaški in Italiji.
Zapnemo jih tako močno kot ostale dosti težje zapenjalce. Samo tu moramo ročico povsem odpreti in "matico" toliko zategniti da že drži obroč na mestu. Potem zapenjalec z karbonsko ročico povsem zapnemo. Ker je zapenjalni mehanizem aluminijast je dobro, da ga rahlo namažamo z mazivom.
TUNE DC14 na cestnem kolesu |
Matica, ki jo rahlo zategnemo še pri povsem odprtem zapenjalcu |
Kakšne posebne razlike v vožnji s tako lahkimi zapenjalci ne bomo občutili.
Namenjeni so kolesarjem, ki hočejo na vsaki komponenti imeti čim nižjo težo in je taka komponenta še uporabna za vsakodnevno dirkanje. Seveda moramo biti pri transportu pazljivi na tako eksotične zadevice.
Zadnji zapenjalec ima titanovo osovino, prednji pa debelejšo aluminijasto |
DC14 imajo gumico pri zapenjalnem delu, ki zadržuje podložko |
-dragi! (pri nas okoli 90EUR)
-lahki
-opravljajo svojo nalogo
-izpopolnjeniZapenjalce je za test posodila trgovina AS-ART iz Trboj.
LP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar