Preskoči na glavno vsebino

SRAM RED Hydraulic - zavore za diske in klasične cestne obroče

Očitno se zgodba o prodiranju hidravlike na cestna kolesa uresničuje.

Pred kratkim je Cervelo s svojim najnaprednejšim P-5 predstavil tudi Magurine hidravlične zavore.

In sedaj ima SRAM kot dodatek za svojo ultralahko mehanično "grupo" prav tako zavore, ki jih krmili hidravlika. Ob takih "predstavitvah" se pojavi vedno več vprašanj kot odgovorov.


Prestavno/zavorna ročica novih SRAM RED Hidravličnih zavor.  Zavorne čeljusti za cestne disk zavore delujejo zelo kompaktno ob minimalnih zunanjih dimezijah

Zavorna hidravlična čeljust za klasične cestne obroče. Magura je zaradi aerodinamičnih prednosti razvila navpično vodilo cevi. Pri SRAMu je zaradi praktičnosti vpeljana pod kotom. Čeljust bo primerna za vse novejše široke obroče tipa ENVE Smart, Zipp Firecrast, Bontrager, FLO ,...

SRAM bo ponudil hidravliko za zavore klasičnih cestnih obročev in za diske premerov 140mm/160mm.

Izdelali so jih posebaj za cestna kolesa - vsaj tako pravijo. Tako malenkost zaostajajo za močjo vrhunskih zavor gorskih koles. Več pozornosti so posvetili natančnemu delovanju-upravljanju.
Medtem ko je Magura pri oblikovanju zavor sledila aerodinamičnim prednostim ; so pri SRAMu ubrali bolj praktično in primernejšo obliko za cestna dirkalna kolesa.

Pri ZIPPu in ENVE Composites že razvijajo cestne obroče za disk zavore. Kaj to pomeni si lahko preberte tu KLIK!

Na YouTube kanalu GloryCycles je bil na voljo video z novimi zavorami ; a so ga žal ukinili za javnost.

vir članka: road.cc

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas