torek, 07. februar 2012

ENVE - NEILPRYDE - preizkus vzdržljivosti cestnih koles

UPDATE!

ROAD.CC je naredil kratek intervju z avtorji videa KLIK!. Tako so znane tudi specifikacije obeh koles.
Kolesi sta povsem cestna dirkalnika (črno tehta okoli 6,8kg).
Za snemanje videa s "triki" so zamenjali le pedala in pnevmatike.

specifikacije:

Črno kolo
okvir:Neil Pryde Alize
oprema: DuraAce Di2
obroči: ENVE Smart 6.7, peste TUNE mag 170, mig 70, napere CX Ray 20/24
krmilo: ENVE compact
krmilna opora: ENVE
sedež: Tune Concord
zavore: EE
gonilka: prototip EE (compact 34/50) 172.5mm
pnevmatike: Continental top contact 28c
zračnica: Vittoria Latex
cena: cca 9500EUR

Modro kolo
okvir: Neil Pryde Alize
oprema: DuraAce 7900
obročniki: DA 50 clincher
pnevmatike: Conti top contact 28c
zračnica: Vittoria latex
sedež: Specialized Toupe
krmilo: PRO
krmilna opora: PRO
cena: cca 7000EUR
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FAIRWHEELBIKES  je svetovno znana prestižna kolesarska trgovina.
In ni samo trgovina - testirajo komponente (njihov test togosti gonilk KLIK!, review zavor KLIK! itd). Sestavili so enega najlažjih cestnih in gorskih koles; objavljajo realne podatke za nove komponente in še bi lako našteval. Skratka vsem so lahko samo za vzor kako so pri stvari z dušo in strastjo pred pohlepom.

Posneli so odštekan video.
Video bi sodil na kaskadersko kolesarsko sceno, če ne bi v njem "skakali" z cestnimi kolesi in komponentami najvišjega ranga.
Okvir na obeh kolesih je proizvajalca NEILPRYDE.
Obroči so stara Shimanova DuraAce chlincher in najnovejši ENVE 6.7 Smart (črno kolo). Pletenje obročev je klasično 20 in 24 naper. Torej nič niso dodatno ojačali

Video, ki dokazuje kaj je vrhunska tehnologija - STRONGER LIGHTER



Jutri pa REVIEW DeFeet

LP
Gregor

3 komentarji:

  1. Res, novejša tehnologija v svoji najboljši luči. Vendar fantje vedo, kako početi take trike. Direktne udarce precej amortizirajo s telesom, medtem ko "normalen" 100kg težki kolesar, ko zapelje v cestno luknjo uniči obroče s svojo težo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Cestni biciklist ko zapelje v luknjo armotizira (vstaneš iz sedeža in pokrčiš noge)- edina v hitri vožnji v skupini včasih na polno našopa luknjo.
    Na videu so res majstri glede tega. Prav tako je pomembna podlaga - kar na nekej posnetkih izvajajo na mehki zemlji/mivki. Pedala imajo BMX in čevlje z mehko podlago. To še dodatno ublaži sunek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mene ne prepriča ta video...

    OdgovoriIzbriši