obročniki idealni za razgiban teren kjer je veliko sprememb ritma
enostavno servisiranje
dostopna cena
FastForWarD
Obročnike, ki jih sestavljajo na Nizozemskem mi je na test posodila trgovina VEB-COMPANY
Vozil sem srednjeprofilne FFWD 4R tubular.
Tehnične specifikacije:
teža seta: 1250g
teža obroča: 330g
višina obroča: 38mm
napere: DT aerolite 20/24
pesta: FFWD
Pnevmatike: Tubularji Tufo ELITE Ride (na testu 11barov)
Zavorne gumice: SwissStop Yellow
Lokacija: obalna Slovenija in okolica Tržiča v Italiji - razgiban hribovit teren
Teža kolesa: 7,22kg
Teža voznika: 84kg
Testirani obročniki FFWD 4R |
OBROČNIKI:
Celoten set s tubularji in kaseto DuraAce 12-25 tehta pod 2kg. Medeninasti zunanji nipli omogočajo enostavno servisiranje ne da bi bilo potrebno odstranjevati tubular.
FFWD4R + tubular TUFO Elite ride + kaseta 12-25 |
Prednji obročnik FFWD 4R + TUFO Elite ride |
Zapenjalci v setu dobro opravljajo svoje delo |
IZDELAVA
24 naper DT Aerolite na zadnjem obroču. Pesta so FFWD , ki se zelo lepo vrtijo |
20 naper DT aerolite na prednjem obročniku |
Zadnji obroč ima 24 naper, ki so 2krat križane; prednji pa ima 20 naper. Zunanji nipli, ki so medeninasti (vzdržljivejši in manj občutljivi na korozijo kot aluminijasti) zagotavljajo enostavno servisiranje (centriranje).
Pri višini 38mm in teži 330g obroči niso ravno najlažji na cestni kolesarski sceni; so pa zaradi malo višje teže gotovo bolj vzdržljivi in trdnejši.
IZGLED
Testirani obročniki so imeli belo/rdeče nalepke. Na izbiro je več odtenkov. Če bi izbiral pride na račun STEALTH ali BELA izvedba. Svetleča površina in klasično tkanje karbona zadnjega sloja obročev niso po mojem okusu (veliko lepši so mi mat in UD lepotni sloj).
Zaradi nizke višine (38mm) obroči ne pašejo h kakim masivnejšim okvirjem. Idealni so za tankocevne klasične okvirje. Tu gre za vizuelani izgled, ki pa je od posameznika do posameznika drugačen.
ODZIVNOST
Pospeški so res lahkotni, še posebaj pri vožnji na vzponih. Prav užival sem v vožnji iz sedeža. Tu obroči pokažejo vse prednosti pred težjimi in višjimi. Pred tam sem vozil Reynolds STRIKE, ki imajo težo obroča okoli 550g + pnevmatika + zračnica. Razlika je res velika! Tudi pri šprintih na ravnini se nizka teža obrestuje. Obroči so ZELO odzivni.
PREČNA TOGOST
Za tako višino obročev in s tem številom naper sem pričakoval nižjo togost. A so gotovo izmed najbolj togih obročev kar sem jih vozil. Tudi pri močnejšem "plesu kolesa" pri vožnji na vzpon se obroč ni dotaknil zavornih gumic (namenoma sem jih dal bližje). Sam sem imel na dan treninga okoli 84kg.
FFWD 4R pa le niso tako togi kot slavne ZONDE.
AERODINAMIKA
Kakih večjih razlik v primerjavi z 66mm obroči nisem občutil. Je pa težko oceniti na podlagi bazne vožnje in večinoma hribovite trase. Glede na tehnične specifikacije se lahko poda aerodinamičnost obroča (klasična V oblika, število in tip naper).
UDOBNOST
Obročniki FFWD 4R so zelo togi; a to gotovo za seboj povleče dejstvo, da je vožnja z njimi precej neudobna - trda. Nekaj pripomore še visok tlak v tubularjih (11barov).
ZAVIRANJE
Uporabljal sem zavorne gumice SWISSSTOP YELLOW, ki so znane kot zelo agresivne. Zaviranje je zelo močno; torej deluje. Je pa polno cukanj in včasih nadležnega cviljenja gumic. Moral bi stestirati še kake druge gumice saj imam z rumenimi podobne izkušnje tud na veliko dražjih obročih. Cukanje je gotov izviralo iz "zapacane" zavorne površine (ker so gumice precej "gumujaste")- mogoče bi se rdeče Corimine ali nove modre Reynoldsove bolje obnesle.
ZVOK
Kot se za karbonske obročnike pričakuje.
Zaradi nižje višine je zvočna frekvenca malo višja (kot pri COSMIC SL ali Reynolds SDV66T). Tako je vožnja z vetrom v hrbet, ko slišiš samo zvok kolesa res uživancija.
CENA
Za dobrih 900EUR so to dobre "dirkalne feltne". Kaj več ni reči.
Hvala trgovini VEB-COMPANY za pomoč pri testu
LP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar