Preskoči na glavno vsebino

LEW PRO VT-1


Paul Lew je leta 2007 lansiral ene najlažjih cestnih obročnikov. Pričakovanja so bila velika; prav tako cena za set.
Iz vidika teže so obročniki res peresno lahki. Cena seta nrejenega iz BORONOVIH  vlaken je bila dobrih 4000EUR. Izdelana je bila tudi posebna verzija uradno najlažjih obročnikov na svetu pri teži dobrih 700g za set (!).
Kasneje so se izkazale realne lastnosti teh visoko opevanih obročnikov. Obroč je bil glede na višino dobrih 40mm in pri teži malo nad 200g najbolj odziven. A zaradi konstrukcije napere niso imele nikakršne nateznosti. Zadnji obročnik je v rokah vse prej kot visoko dovršen izdelek. Sam si ga skoraj ne bi upal voziti saj se napere  ukrivijo že pri manjši obremenitvi.

LEW PRO VT-1 tubular



A obročniki se izkažejo med vožnjo - torej pod dinamičnimi obremenitvami.

Ker ima LEW PRO VT-1 napere postavljenje direktno na obroč (brez naklona)  - je prenos sile iz kasete neposreden . Tako je tudi pri večjih obremenitvah obročnik stabilen. Težave se pojavijo pri težjih voznikih.


Prenos sile iz kasete je zaradi naper, ki niso pod kotom glede na obroč popolen. Zato tudi ni prečne obremenitve in s tem "plesanja" obroča. Toda to velja le za lahke voznike, ki ne deformirajo naper


Obroč je tako tanek, da ga ob stisku na zavorno površino deformiramo! Kako se obnaša na vožnji v relanem svetu ob močnem zaviranju?

BORONOVA valkna. Vidi se rob obroča pri naperah, ki naj bi izboljšal aerodinamiko in zmanjševal vplive bočnega vetra - SWIRL GENERATOR

Okoli 900gramov za set LEW PRO VT-1. Izmerjena teža z zadnjo KCNC kaseto (titan(aluminij 11-23) : prednji obročnik 375g; zadnji (z kaseto) 673g.

Za razliko od ostalih obročev podobne konstrukcije (Lightweight, ADA, Mavic CC) je bilo mogoče zamenjati napere.

Notranjost obroča LEW PRO VT-1 je precej čista; in precej velika luknja za ventilček tubularja

To ni ČungaLunga ampak lepilo, ki drži napere na mestu. Na obročih za 4000EUR?!





Prednje pesto - Boron/Karbon

Slišati je bilo tudi, da so kupci plačali za svoj set a tega niso nikoli videli - podjetje LEW RACING in njihova spletna stran je izpuhtela - s tem pa ves backup za kupljenje obroče.

Tehnični podatki LEW PRO VT-1:

teža seta: 880-920g (obroč 230g)
višina obroča: 46mm
št. naper: 16/20
niso potrebne posebne zavorne gumice
oblika obroča zmanjšuje vplive bočnih vetrov (sistem SWIRL GENERATOR)

Sedaj inovator Paul Lew deluje v ozadju REYNOLDS composites in slišati je, da ima nekaj besede pri ENVE.

Reynolds RZR skoraj identični PRO VT-1 a z malo višjo težo in boljšimi karakteristikami. Vidi se ojačitev z kevlarskimi vlakni. Brez tega jih UCI ni odobrila pri "crash testu". Še boljša je "TEAM RZR" različica

Reynoldsovi RZR so očitno izboljšana verzija PRO-VT1. 
Paul Lew je razvil manda optimalno obliko za najbolj aerodinamičen obroč - RZR 92.

Glede na oblike ENVE, FLO, ZIPP itd je RZR 92 precej bolj oster.

Reynolds RZR 92mm

Test odzivnosti kjer LEW absolutno zmagajo

Za večji graf KLIK! nanj. Originalen test pa tu KLIK!

Še test togosti LEW PRO VT-1 (avtor opominja, da je to statičen test na katerem LEW obroči ne pokažejo svojih realnih vrednosti - zadnji obroč) KLIK!
Test novih RZR in ostalih "full carbon" obročnikov. Pozor na RZR Team, ki jih vozijo profiji KLIK!

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas