Paul Lew je leta 2007 lansiral ene najlažjih cestnih obročnikov. Pričakovanja so bila velika; prav tako cena za set.
Iz vidika teže so obročniki res peresno lahki. Cena seta nrejenega iz BORONOVIH vlaken je bila dobrih 4000EUR. Izdelana je bila tudi posebna verzija uradno najlažjih obročnikov na svetu pri teži dobrih 700g za set (!).
Kasneje so se izkazale realne lastnosti teh visoko opevanih obročnikov. Obroč je bil glede na višino dobrih 40mm in pri teži malo nad 200g najbolj odziven. A zaradi konstrukcije napere niso imele nikakršne nateznosti. Zadnji obročnik je v rokah vse prej kot visoko dovršen izdelek. Sam si ga skoraj ne bi upal voziti saj se napere ukrivijo že pri manjši obremenitvi.
LEW PRO VT-1 tubular |
A obročniki se izkažejo med vožnjo - torej pod dinamičnimi obremenitvami.
Ker ima LEW PRO VT-1 napere postavljenje direktno na obroč (brez naklona) - je prenos sile iz kasete neposreden . Tako je tudi pri večjih obremenitvah obročnik stabilen. Težave se pojavijo pri težjih voznikih.
Prenos sile iz kasete je zaradi naper, ki niso pod kotom glede na obroč popolen. Zato tudi ni prečne obremenitve in s tem "plesanja" obroča. Toda to velja le za lahke voznike, ki ne deformirajo naper |
Obroč je tako tanek, da ga ob stisku na zavorno površino deformiramo! Kako se obnaša na vožnji v relanem svetu ob močnem zaviranju? |
BORONOVA valkna. Vidi se rob obroča pri naperah, ki naj bi izboljšal aerodinamiko in zmanjševal vplive bočnega vetra - SWIRL GENERATOR |
Okoli 900gramov za set LEW PRO VT-1. Izmerjena teža z zadnjo KCNC kaseto (titan(aluminij 11-23) : prednji obročnik 375g; zadnji (z kaseto) 673g. |
Za razliko od ostalih obročev podobne konstrukcije (Lightweight, ADA, Mavic CC) je bilo mogoče zamenjati napere.
Notranjost obroča LEW PRO VT-1 je precej čista; in precej velika luknja za ventilček tubularja |
To ni ČungaLunga ampak lepilo, ki drži napere na mestu. Na obročih za 4000EUR?! |
Prednje pesto - Boron/Karbon |
Slišati je bilo tudi, da so kupci plačali za svoj set a tega niso nikoli videli - podjetje LEW RACING in njihova spletna stran je izpuhtela - s tem pa ves backup za kupljenje obroče.
Tehnični podatki LEW PRO VT-1:
višina obroča: 46mm
št. naper: 16/20
niso potrebne posebne zavorne gumice
oblika obroča zmanjšuje vplive bočnih vetrov (sistem SWIRL GENERATOR)
Sedaj inovator Paul Lew deluje v ozadju REYNOLDS composites in slišati je, da ima nekaj besede pri ENVE.
Reynoldsovi RZR so očitno izboljšana verzija PRO-VT1.
Paul Lew je razvil manda optimalno obliko za najbolj aerodinamičen obroč - RZR 92.
Glede na oblike ENVE, FLO, ZIPP itd je RZR 92 precej bolj oster. |
Reynolds RZR 92mm |
Test odzivnosti kjer LEW absolutno zmagajo
Za večji graf KLIK! nanj. Originalen test pa tu KLIK! |
Še test togosti LEW PRO VT-1 (avtor opominja, da je to statičen test na katerem LEW obroči ne pokažejo svojih realnih vrednosti - zadnji obroč) KLIK!
Test novih RZR in ostalih "full carbon" obročnikov. Pozor na RZR Team, ki jih vozijo profiji KLIK!
LP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar