O nočni vožnji(KLIK) in lučkah(KLIK) je bilo že nekaj napisanega.
Večina zmogljivejših lučk-svetilk uporablja za napajanje akumulatorje. To predstavlja ob omejeni zalogi energije tudi največji oz. najtežji del sistema.
Druga možnost so lučke na dinamo. Dinamo je vrteč magnet obdan z navitjem kjer se proizvede električni tok, ki napaja svetilko. Slabost dinamov je velik upor na obroč kolesa (magnetno polje).
MAGNIC LIGHT deluje po principu dinama.
Torej, ko se vozimo se ustvarja električna energija a ni nobenega trenja na obroč in nepotrebne konstrukcijske predelave.
Lučka izkorišča Eddyjeve tokove ob vrtečem aluminijastem ali magnezijevem obroču (žal karbonska vlakna ne delujejo). Ohišje je zatesnjeno in ko se lučka namesti na primerno lokacijo (recimo na zavorno čeljust, ki je nejbljižje obroču) lahko pzabimo nanjo (delovna doba visokosvetilnih LED CREE je okoli 10.000ur).
Svetilna moč je okoli 150 lumnov kar zadošča za varno cestno kolesarjenje ob popolni temi. Tudi zadnja lučka (signalna saj opozarja ostale na nas) je enake izdelave. Zaradi odseva v aluminijastem obroče je kolesar viden tudi bočno.
Zadnja lučka odseva v obroču in tako smo vidni tudi bočno ( a le na eni strani) |
Vsa zadeva je še v preizkusnih fazah in ni dokončen izdelek.
Gotovo bodo zadevo še doterali:
-kompaktnejše karbonsko ohišje (samo tudi plastično bi povsem zadostovalo obenem pa znižalo ceno)
-nosilci - sistem za namestitev
-še večja svetilnost (konkurenca 900lumenskim?)
video:
POVEZAVA MAGNIC LIGHT
Ampak za prvič je zadeva fantastična!
LP
Gregor
Edina pomankljivost, ki opažam je ta, da je montirana na stran, to pomeni, da iz drugega kota nas lahko ne opazijo :) drugace pa zakon!
OdgovoriIzbrišiJa bočno zna biti problem. Sicer če imaš prednjo in zadnjo daš vsako na eno stran (zadnjo levo, prednjo desno od obroča)
OdgovoriIzbrišiJo fanjte še razvijajo:)