Preskoči na glavno vsebino

MAGNIC LIGHT - brezkontaktna dinamo lučka



O nočni vožnji(KLIK) in lučkah(KLIK) je bilo že nekaj napisanega.

Večina zmogljivejših lučk-svetilk uporablja za napajanje akumulatorje. To predstavlja ob omejeni zalogi energije tudi največji oz. najtežji del sistema.
Druga možnost so lučke na dinamo. Dinamo je vrteč magnet obdan z navitjem kjer se proizvede električni tok,  ki napaja svetilko. Slabost dinamov je velik upor na obroč kolesa (magnetno polje).

MAGNIC LIGHT deluje po principu dinama.
Torej, ko se vozimo se ustvarja električna energija a ni nobenega trenja na obroč in nepotrebne konstrukcijske predelave.


Lučka izkorišča Eddyjeve tokove ob vrtečem aluminijastem ali magnezijevem obroču (žal karbonska vlakna ne delujejo). Ohišje je zatesnjeno in ko se lučka namesti na primerno lokacijo (recimo na zavorno čeljust, ki je nejbljižje obroču) lahko pzabimo nanjo (delovna doba visokosvetilnih LED CREE je okoli 10.000ur).



Svetilna moč je okoli 150 lumnov kar zadošča za varno cestno kolesarjenje ob popolni temi. Tudi zadnja lučka (signalna saj opozarja ostale na nas) je enake izdelave. Zaradi odseva v aluminijastem obroče je kolesar viden tudi bočno.


Zadnja lučka odseva v obroču in tako smo vidni tudi bočno ( a le na eni strani)

Vsa zadeva je še v preizkusnih fazah in ni dokončen izdelek.

Gotovo bodo zadevo še doterali:
-kompaktnejše karbonsko ohišje (samo tudi plastično bi povsem zadostovalo obenem pa znižalo ceno)
-nosilci - sistem za namestitev 
-še večja svetilnost (konkurenca 900lumenskim?)

video:



POVEZAVA MAGNIC LIGHT

Ampak za prvič je zadeva fantastična!

LP
Gregor

Komentarji

  1. Edina pomankljivost, ki opažam je ta, da je montirana na stran, to pomeni, da iz drugega kota nas lahko ne opazijo :) drugace pa zakon!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bočno zna biti problem. Sicer če imaš prednjo in zadnjo daš vsako na eno stran (zadnjo levo, prednjo desno od obroča)

    Jo fanjte še razvijajo:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…