Preskoči na glavno vsebino

FLO cycling



FLO Cycling je zelo mlado ime v kolesarski industriji. Trenutno se posvečajo izdelavi obročnikov - felten. Ubrali so smernice, ki so zelo dobrodošle (najvišji nivo aerodinamike in nizka cena).




Kratek intervju z   Jonom Thornhamom
(prevedeno iz angleščine)

1. Za katero zvrst kolesarstva proizvajate obročnike?

Naši obročniki so namenjeni cestnim in kronometerskim kolesom

2. Kaj je vaša prednost pred ostalimi proizvajalci?

To je kombinacija cene ter aerodinamičnih karakteristik, ki nas loči od ostalih. Ocenjujemo, da bodo cene na trgu za prednji obročnik 375$ , zadnji 425$  in  499$ za disc (polni obroč). Cene obročnikov  namenjenim vzponom ( brez aero "školjke") se bodo gibale okoli 200$ za prednji in 250$ za zadnji obročnik. Aerodinamične karakteristike so podobne kot pri ostalih vodilnih proizvajalcih na tem podorčju , tako tu ni izgub.

3. Proizvajate vse dele sami ( obroče,pesta,napere...)?

Imamo svoje kalupe za večino naših delov. Napere so Sapimove CX-Ray. Pazljivo izbiramo komponente, da sestavimo čimbolj aerodinamičen sistem.

4. Lahko opišete proces proizvodnje (če ni poslovna skrivnost) ?

Vsi deli so narejeni ločeno, ki se jih pošlje v osrednjo enoto tam pa ročno sestavi.


5. Mi lahko posredujete podatke "wheelsetov"? (mere, težo obroča in kompletnega seta, število naper, največjo dovoljeno težo voznika,...) 

Naši obročniki so premera 28col.  Prednji imajo 20 naper zadnji 24. Največja dovoljena teža voznika za te obročnike ja okoli 90kg. Imeli bomo tudi močnejšo izpeljanko, ki bo imela spredaj 20 zadaj pa 28 naper. Največja teža voznika bo okoli 105kg. Obročnike še vedno izpopolnjujemo tako, da bo teža za set okoli 1800g.

6. Za zdaj proizvajate obročnike, ki izgledajo zelo zanimivo. Kaj bo vaš naslednji projekt oz proizvod?

Hvala. Trenutno imamo nekaj idej, ki so še na risalnih deskah. Naša prva prednostna naloga je , da poskrbino za stalno rast podjetja, saj bomo imeli stalno blagovno znamko. Ko se to zgodi bomo imeli čas za odločitve o naših prihodnjih izdelkih.

Chris in jaz sva rojena v Halifaxu, v Kanadi.  Hodila sva na univerzo za strojništvo New Brunswick. Trenutno prebivava v Las Vegasu v Nevadi.

 V Slovenijo bomo prodajali preko spletne trgovine.

Srečno!


Spletna stran FLO - cycling

Lep dan
Gregor


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas