Preskoči na glavno vsebino

MAGURA RT8 TT & Cervelo - hidravlične zavore



Včeraj so v javnost pricurljale prve slike (KLIK!) domnevno najnaprednejšega kolesa za kronometerske/triatlonske preizkušnje - CERVELa P-5.
Mislim, da so glede vizualne podobe izpolnili pričakovanja saj dirkalnik vzame sapo. Opaziti je bilo inovativne tehnologije ; predvsem zavore na katerih se pojavlja napis MAGURA.

CERVELO P-5 in MAGURIN integrirani hidravlični zavorni sistem

Ker je do uradne predstavitve še nekaj ur ne moremo z gotovostjo vedeti za kakšen sistem gre.
Malo pred tem je MAGURA objavila namige, da svoje izdelke predstavi še na cestni kolesarski "sceni" KLIK!.

Sedaj je uradno, da je razvila povsem nov hidravlično zavorni sistem za klasične cestne obroče; torej nič zavornih diskov. V sodelovanju z Cervelom so sistem razvijali dobro leto. Uporabljali so vetrovnike in tako dobili optimalno aerodinamično obliko. Cervelo je hkrati razvijal novega P-5.

Predstavitveni video novih MAGURA zavor:


Nastala sta dva vrhunska izdelka, ki postavljata nove smernice v razvoju high-end kolesarstva.

CERVELO P-5 triathlete

MAGURA RT8 TT na kronometerskem kolesu P-5
MAGURA RT8 TT zavorna čeljust 
MAGURA RT8 TT zavrona ročica (izdelana iz karbonskih vlaken)

MAGURIN zavorni sistem je s svojimi  495grami eden najlažjih. Ker vse vodi hidravlično olje ni potrebno nikakršno vzdrževanje. Moč zavornih čeljusti je neprimerno večja kot pri klasičnih sistemih z pletenico in bovdni. Prav tako je zaviranje bolj enakomerno in ni potrebne velike sile ter velikega "hoda" zavorne ročice za močno zaviranje.

Zavore so iz trdnega aluminija in MAGURA priznava 5 let garancije.

Trenutno bodo nove zavore vidne na Cervelu P-5 (UCI in nonUCI izvedba). Zavore so že potrjene iz strani UCI zveze.


MAGURA bo ponudila dve izvedenki po različnih cenah:
- RT8 TT  za katere bo potrebno odšteti 599EUR  in RT6 TT, ki bodo cenejše za 100EUR.

Zgoraj naveden zavorni sistem bo primeren za kronometerska/tri kolesa. Za cestne dirkalnike se doda pretvornik TR8 ali TR6.

vir: www.magura.com

LP
Gregor

Komentarji

  1. Meni se postavlja vprašanje samo od sebe, kaj se sploh pridobi s hidravliko?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Večja moč, nič vzdrževanja, kompleksne oblike(bovdni so za kronometerska kolesa zelo neprimerni) oz. "cevovodi" so integrirani v okvir, boljše delovanje pa še kaj se najde. Slabosti so trenutne, ker je sistem nov in so deli specifični (v primeru okvare). MAGURO bo gotov testiral team GARMIN BARRACUDA in tam se bodo pokazale vse prednosti in slabosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Večja moč...jo rabiš?? Bovdni...hja...mogoče res lažje speljat, so pa precej težji, čeljusti pa tudi. Vzdrževanje? Ok, gumice zamenjat moraš tudi pri hidravliki. Ostane samo še zajla za menjat...na kolk, dve leti?
    men se zdi tole samo tržna niša in noben tehnični napredek...je pa nekaj posebnega, edin to! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse se mora nekje začeti. Jaz sem za napredek in drugačne pristope. Ustaljenost je dolgočasna. Bomo videl kaj bo recimo čez 1 leto. Se bo zadeva obnesla? gotovo jo bodo še izboljšali. cena pa ni slaba. Če pogledaš čeljusti recimo Campa Record. Zajle bodo šle počasi pod rušo.

    OdgovoriIzbriši
  5. S tem se pa definitivno strinjam, nekje je treba začet. Zgleda pa itak ful hudo...

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz vidim recimo v tem veliko prednosat hidravlike: zdaj so že zavore integrirane v prednji vilici (Scalpula, Ridley Noah, Storck aero2...). A vsi imajo tist grdi kos bovdna speljan naokoli zaradi tega, da zadeva sploh deluje (trenje v bovdnu). Če se v kalupu zmodulira kanale za hidravlično llje direktno v vilico smao oz okvir imamo potem samo "priključke" za komponente. Tudi za hidravlično grupo se mi zdi to velika prednost. Okvir je brez vsega, ker so v njem že vgrajena hidravlična vodila - tudi po pravim kotom oz oblika je poljubna. Komponente se samo "priključijo" na okvir. Od tega imamo nižjo težo, boljše delovanje - manj okvar, lepši videz. Povsem čist okvir - nobene "nesnage".

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole o teži mi ne znese...so kakšne številke?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor