Včeraj so v javnost pricurljale prve slike (KLIK!) domnevno najnaprednejšega kolesa za kronometerske/triatlonske preizkušnje - CERVELa P-5.
Mislim, da so glede vizualne podobe izpolnili pričakovanja saj dirkalnik vzame sapo. Opaziti je bilo inovativne tehnologije ; predvsem zavore na katerih se pojavlja napis MAGURA.
CERVELO P-5 in MAGURIN integrirani hidravlični zavorni sistem |
Ker je do uradne predstavitve še nekaj ur ne moremo z gotovostjo vedeti za kakšen sistem gre.
Malo pred tem je MAGURA objavila namige, da svoje izdelke predstavi še na cestni kolesarski "sceni" KLIK!.
Sedaj je uradno, da je razvila povsem nov hidravlično zavorni sistem za klasične cestne obroče; torej nič zavornih diskov. V sodelovanju z Cervelom so sistem razvijali dobro leto. Uporabljali so vetrovnike in tako dobili optimalno aerodinamično obliko. Cervelo je hkrati razvijal novega P-5.
Predstavitveni video novih MAGURA zavor:
Nastala sta dva vrhunska izdelka, ki postavljata nove smernice v razvoju high-end kolesarstva.
CERVELO P-5 triathlete |
MAGURA RT8 TT na kronometerskem kolesu P-5 |
MAGURA RT8 TT zavorna čeljust |
MAGURA RT8 TT zavrona ročica (izdelana iz karbonskih vlaken) |
MAGURIN zavorni sistem je s svojimi 495grami eden najlažjih. Ker vse vodi hidravlično olje ni potrebno nikakršno vzdrževanje. Moč zavornih čeljusti je neprimerno večja kot pri klasičnih sistemih z pletenico in bovdni. Prav tako je zaviranje bolj enakomerno in ni potrebne velike sile ter velikega "hoda" zavorne ročice za močno zaviranje.
Zavore so iz trdnega aluminija in MAGURA priznava 5 let garancije.
Trenutno bodo nove zavore vidne na Cervelu P-5 (UCI in nonUCI izvedba). Zavore so že potrjene iz strani UCI zveze.
MAGURA bo ponudila dve izvedenki po različnih cenah:
- RT8 TT za katere bo potrebno odšteti 599EUR in RT6 TT, ki bodo cenejše za 100EUR.
Zgoraj naveden zavorni sistem bo primeren za kronometerska/tri kolesa. Za cestne dirkalnike se doda pretvornik TR8 ali TR6.
vir: www.magura.com
LP
Gregor
Meni se postavlja vprašanje samo od sebe, kaj se sploh pridobi s hidravliko?!
OdgovoriIzbrišiVečja moč, nič vzdrževanja, kompleksne oblike(bovdni so za kronometerska kolesa zelo neprimerni) oz. "cevovodi" so integrirani v okvir, boljše delovanje pa še kaj se najde. Slabosti so trenutne, ker je sistem nov in so deli specifični (v primeru okvare). MAGURO bo gotov testiral team GARMIN BARRACUDA in tam se bodo pokazale vse prednosti in slabosti.
OdgovoriIzbrišiVečja moč...jo rabiš?? Bovdni...hja...mogoče res lažje speljat, so pa precej težji, čeljusti pa tudi. Vzdrževanje? Ok, gumice zamenjat moraš tudi pri hidravliki. Ostane samo še zajla za menjat...na kolk, dve leti?
OdgovoriIzbrišimen se zdi tole samo tržna niša in noben tehnični napredek...je pa nekaj posebnega, edin to! ;)
Vse se mora nekje začeti. Jaz sem za napredek in drugačne pristope. Ustaljenost je dolgočasna. Bomo videl kaj bo recimo čez 1 leto. Se bo zadeva obnesla? gotovo jo bodo še izboljšali. cena pa ni slaba. Če pogledaš čeljusti recimo Campa Record. Zajle bodo šle počasi pod rušo.
OdgovoriIzbrišiS tem se pa definitivno strinjam, nekje je treba začet. Zgleda pa itak ful hudo...
OdgovoriIzbrišiJaz vidim recimo v tem veliko prednosat hidravlike: zdaj so že zavore integrirane v prednji vilici (Scalpula, Ridley Noah, Storck aero2...). A vsi imajo tist grdi kos bovdna speljan naokoli zaradi tega, da zadeva sploh deluje (trenje v bovdnu). Če se v kalupu zmodulira kanale za hidravlično llje direktno v vilico smao oz okvir imamo potem samo "priključke" za komponente. Tudi za hidravlično grupo se mi zdi to velika prednost. Okvir je brez vsega, ker so v njem že vgrajena hidravlična vodila - tudi po pravim kotom oz oblika je poljubna. Komponente se samo "priključijo" na okvir. Od tega imamo nižjo težo, boljše delovanje - manj okvar, lepši videz. Povsem čist okvir - nobene "nesnage".
OdgovoriIzbrišiTole o teži mi ne znese...so kakšne številke?
OdgovoriIzbriši