Reynolds je prenovil svojo linijo preizkušenih obročnikov. Sedaj so na voljo v treh višinah: 58, 72 in 90mm pood imenom AERO.
Vsi obročniki so namenjeni poltubularnim pnevmatikam (clincher) - očitno je bilo vodilo narediti čimbolj aerodinamičen obroč ; zato je teža postranskega pomena.
Paul Lew (iz nekdanje LEW Racing - nekateri poznate ultralahke in drage LEW PRO VT-1 KLIK!) je imel glavno besedo pri razvoju oblike. Za razliko od konkurenčnih obročev ( Lightweight, Mavic, ENVE...), ki so debelejši in bolj zaobljeni so pri Reynoldsu naredili izboljšano V obliko.
S to obliko obljubljajo boljše performense od konkurence (kot vsak proizvajalec do sedaj).
Obroči so sestavljeni z klasičnimi jeklenimi aeronaperami (DT aerolite) na novih DT swiss pestih z ravnim vpetjem (straight pull).
Za vsak del obroča so uporabili drugačna karbonska vlakna in smole.
Spodnji del obroča kjer so vpete napere mora biti močan in žilav, da zadrži niple in napere na svojih mestih; zavorna površina mora biti iz tempareturno obstojne smole ter zdržati sile na stene obroča zaradi tlaka v pnevmatikah (ta problem pri tubularjih odpade). Prav tako mora prenašati vse udarce, ki se prenašajo iz pnevmatike na obroč.
Vidimo , da je obroč najbolj obremenjena komponenta na dirkalniku - zato bi bilo bolje vpeti karbonske "klinčerje" v pesta z disk zavorami. S tem bi zamnjšali nepotrebne obremenitve na obroč pri dolgih zaviranjih na strmih spustih.
Reynolds AERO 58mm (set) :
1570g
širina obroča: 26.3mm
16 naper radialno prednji / 20 naper 2x zadnji
cena: 2300EUR
Reynolds AERO 72mm (set):
1680g
širina obroča: 26.3mm
16 naper radialno prednji / 20 naper 2x zadnji
cena: cca 2400EUR
Reynolds AERO 90mm (set):
1900g
širina obroča: 26.3mm
16 naper radialno prednji/ 20 naper 2x zadnji
cena: cca 2500EUR
LP
Gregor
Vsi obročniki so namenjeni poltubularnim pnevmatikam (clincher) - očitno je bilo vodilo narediti čimbolj aerodinamičen obroč ; zato je teža postranskega pomena.
Paul Lew (iz nekdanje LEW Racing - nekateri poznate ultralahke in drage LEW PRO VT-1 KLIK!) je imel glavno besedo pri razvoju oblike. Za razliko od konkurenčnih obročev ( Lightweight, Mavic, ENVE...), ki so debelejši in bolj zaobljeni so pri Reynoldsu naredili izboljšano V obliko.
S to obliko obljubljajo boljše performense od konkurence (kot vsak proizvajalec do sedaj).
Obroči so sestavljeni z klasičnimi jeklenimi aeronaperami (DT aerolite) na novih DT swiss pestih z ravnim vpetjem (straight pull).
Nova DT Swiss pesta z ravnim vpetjem naper (straight pull) |
Podaljšani del V oblike, ki se stanjša skoraj v ostro konico. Okrogel del napere je skiit pred zračnim tokom. Gumijati vstavek v luknji za ventilček preprečuje udarjanje ventilčka z obročem |
Za vsak del obroča so uporabili drugačna karbonska vlakna in smole.
Spodnji del obroča kjer so vpete napere mora biti močan in žilav, da zadrži niple in napere na svojih mestih; zavorna površina mora biti iz tempareturno obstojne smole ter zdržati sile na stene obroča zaradi tlaka v pnevmatikah (ta problem pri tubularjih odpade). Prav tako mora prenašati vse udarce, ki se prenašajo iz pnevmatike na obroč.
Vidimo , da je obroč najbolj obremenjena komponenta na dirkalniku - zato bi bilo bolje vpeti karbonske "klinčerje" v pesta z disk zavorami. S tem bi zamnjšali nepotrebne obremenitve na obroč pri dolgih zaviranjih na strmih spustih.
Specifikacije:
1570g
širina obroča: 26.3mm
16 naper radialno prednji / 20 naper 2x zadnji
cena: 2300EUR
Reynolds AERO 72mm (set):
1680g
širina obroča: 26.3mm
16 naper radialno prednji / 20 naper 2x zadnji
cena: cca 2400EUR
Reynolds AERO 90mm (set):
1900g
širina obroča: 26.3mm
16 naper radialno prednji/ 20 naper 2x zadnji
cena: cca 2500EUR
Vir: BikeRadar.com
BikeRumor.comLP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar