Preskoči na glavno vsebino

ENVE Smart 6.7 Clincher

Pred kratkim je ENVE lansiral nizkoprofilne full karbonske "klinčerje" KLIK!

Sedaj so predstavili še serijo 6.7 za poltubularje.


Set setavljata prednji obroč višine 60mm ob širini 26mm ter zadnji višji za 10mm ter ožji za 2mm. Oblika obročev je iz testiran na različnih cestnih okvirjih. Tako so prednji obroč, ki "zadane" v čist zračni tok in je bolj občutljiv za veter; naredili malo manj aerodinamičen a s tem bolj stabilen. Zadnji, ki dobi zvrtinčen zrak in je manj občutljiv za bočne sunke je višji in ožji (bolje usmerja zračni tok).

Prednji obročnik ENVE SMart 6.7 C - višine 60mm in širine kar 26mm
Zadnji obročnik ENVE Smart 6.7 C - višine 70mm in širine 24mm

Pri tako visokih obročih je aerodinamika veliko boljša; a so lahko težave z bočnim vetrom saj je površina na katero "piha" bočni veter velika. Ob klasični "V" obliki so takšni obroči primerni za težje voznike oz. kronometre. Ko je obroč raven je bočno bolj stabilen(drži smer), ob spremembi kota na zračni tok (blagem zavoju) se pa sila hitro poveča in če nismo vajeni  lahko povzroča neželene premike kolesarja (kar je nevarno v hitri skupinski vožnji).

ENVE (in še nekateri proizvajalci) so zato razvili novo debelejšo torodialno obliko, ki je manj občutljiva na suknovite zračne tokove iz različnih kotov glede na obroč. S tem ko je obroč debelejši so zvišali težo a pridobili na moči obroča in udobnejši vožnji.

SPECIFIKACIJE SETA ENVE 6.7 Clincher SMART

-teža obroča (prednji/zadnji):  495g/530g
-višina obroča (prednji/zadnji): 60mm/70mm
-širina obroča (prednji/zadnji): 26mm/24mm
-število naper (prednji/zadnji): 20/24
-teža seta z pesti DT swiss 240:  1566g

cena za set z DT 240....cca 2500EUR


ENVE pravi, da imajo njihovi obroči največjo trdnost glede na maso.

Po novem ENVE ponuja kar 5 let garancije na vse njihove proizvode(obroče,krmila,krmilne opore, vilice, podsedežne opore in še kaj). 

Več si lahko pogledate na ENVE strani


LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor