Preskoči na glavno vsebino

ENVE Smart 6.7 Clincher

Pred kratkim je ENVE lansiral nizkoprofilne full karbonske "klinčerje" KLIK!

Sedaj so predstavili še serijo 6.7 za poltubularje.


Set setavljata prednji obroč višine 60mm ob širini 26mm ter zadnji višji za 10mm ter ožji za 2mm. Oblika obročev je iz testiran na različnih cestnih okvirjih. Tako so prednji obroč, ki "zadane" v čist zračni tok in je bolj občutljiv za veter; naredili malo manj aerodinamičen a s tem bolj stabilen. Zadnji, ki dobi zvrtinčen zrak in je manj občutljiv za bočne sunke je višji in ožji (bolje usmerja zračni tok).

Prednji obročnik ENVE SMart 6.7 C - višine 60mm in širine kar 26mm
Zadnji obročnik ENVE Smart 6.7 C - višine 70mm in širine 24mm

Pri tako visokih obročih je aerodinamika veliko boljša; a so lahko težave z bočnim vetrom saj je površina na katero "piha" bočni veter velika. Ob klasični "V" obliki so takšni obroči primerni za težje voznike oz. kronometre. Ko je obroč raven je bočno bolj stabilen(drži smer), ob spremembi kota na zračni tok (blagem zavoju) se pa sila hitro poveča in če nismo vajeni  lahko povzroča neželene premike kolesarja (kar je nevarno v hitri skupinski vožnji).

ENVE (in še nekateri proizvajalci) so zato razvili novo debelejšo torodialno obliko, ki je manj občutljiva na suknovite zračne tokove iz različnih kotov glede na obroč. S tem ko je obroč debelejši so zvišali težo a pridobili na moči obroča in udobnejši vožnji.

SPECIFIKACIJE SETA ENVE 6.7 Clincher SMART

-teža obroča (prednji/zadnji):  495g/530g
-višina obroča (prednji/zadnji): 60mm/70mm
-širina obroča (prednji/zadnji): 26mm/24mm
-število naper (prednji/zadnji): 20/24
-teža seta z pesti DT swiss 240:  1566g

cena za set z DT 240....cca 2500EUR


ENVE pravi, da imajo njihovi obroči največjo trdnost glede na maso.

Po novem ENVE ponuja kar 5 let garancije na vse njihove proizvode(obroče,krmila,krmilne opore, vilice, podsedežne opore in še kaj). 

Več si lahko pogledate na ENVE strani


LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…