Ko gre za sekunde na PRO dirkah vse stremi k optimalnosti; skrb za tekmovalce pred in po dirki ter najbolj ustrezna tehnična oprema za tip trase na dan dirke.
Ker so ekipe lepo preskrbljene s sponzorskimi sredstvi morajo voziti kar dobijo. Ekipo SKY z obročniki zalaga SHIMANO (letos tudi testirajo njihove nove obročnike
KLIK!)
|
Bradley Wiggins na "custom wheelsetu" ENVE 1.25 sestavljenih okoli pest ChrisKing R45 |
Bradly Wiggins kapetan
ekipe SKY pa vozi kar se njemu zdi optimalno. Zato so mu mehaniki sestavili nekaj setov obročnikov najbolj primernih zanj.
Ker komponente niso sponzorirane ne smejo imeti napisov drugih proizvajalcev.
Gorskim dirkam je namenjen nizkoprofilni set sestavljen iz obročev
ENVE 1.25 z notranjimi nipli , pest
CHRIS KING R45 in naper sapim
Cx Ray ali
DT aerolite. Ležaji v pestih so gotovo keramični.
|
Wigginsov dirkalnik za gorske etape - lahki,trdni in odzivni obroči za čimmanjšo porabo energije pri pospeševanjih v klanec; toda zatem sledi spust pri katerem obroči ne smejo odpovedati (močno zaviranje in segrevanje obroča) |
|
Obroč ENVE 1.25 z notranjimi nipli - uporabljene aeronapere sapim Cx ray ali Dt aerolite. Modre zavorne gumice.....? |
|
Eksotika med pesti - CHRIS KING. Napere so na obeh straneh dvojno križane za večjo togost in prenos navora |
|
Chris King prednje pesto je radialno vpeto z naperami Sapim Cx Ray ali Dt aerolite na obroče ENVE 1.25 |
|
Set pest ChrisKing R45 ni ravno ultralahek (314g za set) - je pa gotovo zelo robusten in močan |
Set z višjim profilom karobnskih obročev
HED S3 tubular je sestavljen na pestih
TUNE MIG 45(prednji) in
MAG 150 (zadnji). Nipli so zunanji z naperami
Cx ray ali
Dt aerolite.
|
Set z višjim profilom ima uporabljen obroč HED S3 in zunanje niple |
|
Wigginsov "hitrejši" set na ultralahkih TUNE pestih |
|
TUNE MAG 150 - pesto tehta 150g |
|
Prednji obročnik sestavljen na pestu TUNE MIG 45 z obročem HED S3 - vse skupaj povezujejo aeronapere Sapim Cx ray ali Dt aerolite |
Teža uporabljenih pest TUNE za set znaša okoli
195g - kar je res peresno lahko.
CHRIS KINGova
R45 z keramičnimi ležaji so za dobrih 100g težja (set) - mogoče so v kompromis vzeli večjo "togost" vgrajenih ležajev zaradi nižjega profila obročev in višje nateznosti naper.
TUNE ima namreč največjo nateznost
100kg - kar za močnejši višji profil zadošča. Nižji obroč
ENVE 1.25 bi pri tako nizki nateznosti in ob tako močnem vozniku kot je
WIGGINS izgubljal energijo zaradi zvijanja naper. Ker pa imajo obroči
ENVE možnost zelo visoke nateznosti naper (čez
200kg ) so to uporabili ter dobili močan in stabilen nizkoprofilni obroč za močne voznike.
Vir fotografij:
www.bikeradar.com
velonews.competitor.com
LP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar