Preskoči na glavno vsebino

Pro TECH: Bradley Wiggins custom wheelsets

Ko gre za sekunde na PRO dirkah vse stremi k optimalnosti; skrb za tekmovalce pred in po dirki ter najbolj ustrezna tehnična oprema za tip trase na dan dirke.

Ker so ekipe lepo preskrbljene s sponzorskimi sredstvi morajo voziti kar dobijo. Ekipo SKY z obročniki zalaga SHIMANO (letos tudi testirajo njihove nove obročnike KLIK!)


Bradley Wiggins na "custom wheelsetu" ENVE 1.25 sestavljenih okoli pest ChrisKing R45

Bradly Wiggins kapetan ekipe SKY pa vozi kar se njemu zdi optimalno. Zato so mu mehaniki sestavili nekaj setov obročnikov najbolj primernih zanj.

Ker komponente niso sponzorirane ne smejo imeti napisov drugih proizvajalcev.

Gorskim dirkam je namenjen nizkoprofilni set sestavljen iz obročev ENVE 1.25 z notranjimi nipli , pest CHRIS KING R45 in naper sapim Cx Ray ali DT aerolite. Ležaji v pestih so gotovo keramični.

Wigginsov dirkalnik za gorske etape - lahki,trdni in odzivni obroči za čimmanjšo porabo energije pri pospeševanjih v klanec; toda zatem sledi spust pri katerem obroči ne smejo odpovedati (močno zaviranje in segrevanje obroča)

Obroč ENVE 1.25 z notranjimi nipli - uporabljene aeronapere sapim Cx ray ali Dt aerolite. Modre zavorne gumice.....?

Eksotika med pesti - CHRIS KING. Napere so na obeh straneh dvojno križane za večjo togost in prenos navora

Chris King prednje pesto je radialno vpeto z naperami Sapim Cx Ray ali Dt aerolite na obroče ENVE 1.25

Set pest ChrisKing R45 ni ravno ultralahek (314g za set) - je pa gotovo zelo robusten in močan

Set z višjim profilom karobnskih obročev HED S3 tubular je sestavljen na pestih  TUNE MIG 45(prednji) in MAG 150 (zadnji). Nipli so zunanji z naperami Cx ray ali Dt aerolite.


Set z višjim profilom ima uporabljen obroč HED S3  in zunanje niple

Wigginsov "hitrejši" set na ultralahkih TUNE pestih

TUNE MAG 150 - pesto tehta 150g

Prednji obročnik sestavljen na pestu TUNE MIG 45 z obročem HED S3 - vse skupaj povezujejo aeronapere Sapim Cx ray ali Dt aerolite

Teža uporabljenih pest TUNE za set znaša okoli 195g - kar je res peresno lahko.

CHRIS KINGova R45 z keramičnimi ležaji so za dobrih 100g težja (set) - mogoče so v kompromis vzeli večjo "togost" vgrajenih ležajev zaradi nižjega profila obročev in višje nateznosti naper.

 TUNE ima namreč največjo nateznost 100kg - kar za močnejši višji profil zadošča. Nižji obroč ENVE 1.25 bi pri tako nizki nateznosti in ob tako močnem vozniku kot je WIGGINS izgubljal energijo zaradi zvijanja naper. Ker pa imajo obroči ENVE možnost zelo visoke nateznosti naper (čez 200kg ) so to uporabili ter dobili močan in stabilen nizkoprofilni obroč za močne voznike.

Vir fotografij: www.bikeradar.com
                       velonews.competitor.com


LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas