Letos bo na dirki po Franciji več "aero" cestnih dirkalnikov, ki uporabljajo rešitve neposredno od bratov za kronometrske preizkušnje.
Na dirki Dauphine je bilo v ekipi BMC racing testno kolo, ki ga je vozil George Hincapie.
Gre za cestni dirkalnik na katerem so uporabili tehnološke rešitve glede aerodinamike iz BMCjevega TM01.
Prednja vilica je vpeta po sistemu tečaja "pant"; tako se prednji del okvirja premika skupaj z vilico.
V vilico so vgrajene tudi prednje zavore, ki so povsme enake kot pri kronometerskem TM01. Zadnja zavora je vgrajena pod spodnji del zadnje vilice pri gonilnem ležaju - enako rešitev ima TREK na novem MADONU KLIK!
Oblika cevi je povzeta po že prej omenjenem TM01 ; akumulator za krmiljenje električne Duraace "grupe" je skrit v notranjosti cevi okvirja
Vir slik: FACEBOOK in Velonews
LP
Gregor
Na dirki Dauphine je bilo v ekipi BMC racing testno kolo, ki ga je vozil George Hincapie.
Gre za cestni dirkalnik na katerem so uporabili tehnološke rešitve glede aerodinamike iz BMCjevega TM01.
Prednja vilica je vpeta po sistemu tečaja "pant"; tako se prednji del okvirja premika skupaj z vilico.
V vilico so vgrajene tudi prednje zavore, ki so povsme enake kot pri kronometerskem TM01. Zadnja zavora je vgrajena pod spodnji del zadnje vilice pri gonilnem ležaju - enako rešitev ima TREK na novem MADONU KLIK!
Oblika cevi je povzeta po že prej omenjenem TM01 ; akumulator za krmiljenje električne Duraace "grupe" je skrit v notranjosti cevi okvirja
Vir slik: FACEBOOK in Velonews
LP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar