Preskoči na glavno vsebino

Maraton Franja 2012 - povzetek zmagovalca Pleše Davida

Včeraj se je odvijala največja kolesarsko rekreativna prireditev pri nas  - Maraton Franja.


Najbolši trije Maratona Franje 2012 (156km): levo- drugo uvrščeni Gregor Tekavec, sredina- zmagovalec David Pleše, desno- trejte uvrščeni Borut Rovšček


Zmagovalec David Pleše, ki mu je kolo le ena od tekmovalnih dispiclin ; tekmuje namreč na triatlonskih preizkušnjah; je na hitro takole opisal potek dirke:

----  Že pred startom na Brezovici je moral na "WC". Tako je iz ospredja hitro padel nekaj 100 mest nazaj in nevarnost padca je bila velika. Do letečega STARTa v Brezovici se je čimhitreje prebijal v ospredje kjer je vožnja varnejša in se vidi potek dogodkov. Na Vrhniški klanec je bil tempo zmeren in glede na lansko leto se je počutil odlično. Očitno je forma ostala tudi po petkovem kronometru (David je osvojil 4.mesto v generalni uvrstitvi).
Ko so prevozili klanec je bil precej v ospredju glavnine. Sledila je ravnina in asfaltne plošče pred Logaškim drevoredom, kjer je odsek, ki se ga prevozi na moč (zaradi slabe podlage je vožnja v zavetrju težja). Videl je, da se je iz glavine odpeljal Marko Baloh a nihče ni odreagiral. Odločil se je, da gre za njim. Hitro ga je ujel in z njim še (žal ne pozna imena)  kolesar iz Primorske. Grupi se je pridružil še Rovšček Borut. Bili so v begu pred glavnino in lepo sodelovali pri narekovanju tempa. Davida je najbolj skrbel spust proti Idriji, ker ni najbolši pri hitri vožnji skozi ovinke. Pred spustom so imeli lepo prednost (okoli 1min30sek).

Bližal se je vzpon na Kladje.  Pred glavnino so imeli okoli 2min prednosti.

Na Kladje je narekoval svoj tempo, ki mu je ustrezal (brez skokov ampak konstantna hitra vožnja). Baloh in kolesar iz Primorske nista mogla slediti; tako sta z Rovščkom nadaljevala v svojem ritmu.
Nekaj pred vrhom vzpona ju dohitijo trije kolesarji - Tomaž Kališnik, Matej Lovše in Gregor Tekavec. Tik pred vrhom je Kališnik skočil  in dobil leteči cilj na Kladjah (Tomaž Kališnik je imel tudi najbolši čas vzpona na Kladje).
Po spustu iz Kladij so bili še vedno grupa - Kališnik, Lovše, Rovšček, Tekavec in Pleše.

Čakala jih je samo še večinoma ravninska vožnja do CILJA v Ljubljani. Vsi v grupi so lepo sodelovali pri narekovanju visokega ritma; glede na zasedbo je bilo to tudi pričakovati.

Najprej je bil Pleše kar precej časa na čelu grupe; a ker so vsi v grupi bili kandidati za zmago je moral voziti premišljeno in varčevati z močmi. Glede na izkušnje iz prejšnjih let je načrtoval napad čim kasenje; nekje pred začetkom Ljubljane.
 Sledila je še zmeraj složna vožnja po Nemški cesti in uvoz na krožno križišče v Črnučah; tam je Pleše skočil iz grupe. Hitro se je oddaljil in videl, da zadaj ni nobenega resnega napada. V svojem kronometerskem tempu je privozil v CILJ in zmagal-----


Lp
Gregor




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas