Takih testov praktično ni so pa zelo uporabni. Ni jih, ker so izvedeni neodvisno in neplačani. Testi so tako relani in pomagajo nam uporabnikom/kupcem, da se lažje odločimo kaj bo dobro za naše potrebe. Tudi moj test termobidonov ima to podlago - dati relane rezultate.
Testirani obroči (seti prednji/zadnji obroč):
AEROZENITH X 1000
CORIMA MCC WINIUM
LEW RACING PRO VT-1
LIGHTWEIGHT VENTOUX G3
LIGHTWEIGHT OBERMAYER G3
LIGHTWEIGHT STANDARD G3
LIGHTWEIGHT STANDARD G2
LIGHTWEIGHT SPRINT
MAVIC CCU
REYNOLDS RZR
REYNOLDS RZR TEAM
Na prvem testu so izmerili prečen odklon obroča pod različnimi obremenitvami. Bolj enostavno pvedano obremenitev je podana v sili N (10N je 1kg) odklon pa v razdalji mm.
Iz grafov se, da lepo razbrati kolikšna obremenitev je potrebna za enak odklon. V realnem svetu je odklon 2-3mm že dovolj.
Graf tudi lepo prikaže kako se obroč obnaša pod višanjem obremenitve. Npr. pri RZR Team, ki je na začetku najbolj tog se kasneje togost zelo zmanjša - torej po točki, ko se napere obroča deformirajo.
CORIMA Winium s svojimi masivnimi naperami togost obdrži tudi do največjih obremenitev.
Mavic CCU lepo brani sloves enega najbolj togih obročnikov.
Pri Lightweight Sprint se lepo pozna nekaj naper več.
Najslabše se obneseta Francoski AEROZENITH in LEW Pro VT-1.
Dobro poznani LEW Pro VT1, ki slovi kot "čungalunga" je predhodnik današnjih Reynolds RZR saj je konstruktor isti - Paul Lew.
Rezultati testa zadnjega obroča za odklon 3mm( od najbolšega proti najslabšemu):
1. MAVIC CCU (165N)
2. CORIMA MCC WINIUM (159N)
3. LIGHTWEIGHT STANDARD G3 (155N)
4. LIGHTWEIGHT SPRINT (154N)
5. REYNOLDS RZR TEAM (150N)
6. LIGHTWEIGHT STANDARD G2 (127N)
7. LIGHTWEIGHT VENTOUX G3 (125N)
8. REYNOLDS RZR (117N)
9. LEW PRO VT-1 (98N)
10. AEROZENITH X1000 (97N)
Graf za zadnji obroč in odklon 3mm |
Rezultati PREDNJEGA obroča za odklon 2mm (od najbolšega proti najslabšemu):
1.CORIMA WINIUM (147N)
2. LIGHTWEIGHT SPRINT G3 (135N)
3. REYNOLDS RZR TEAM (133N)
4. LIGHTWEIGHT STANDARD G3 (126N)
5. LIGHTWEIGHT STANDARD G2 (124N)
6. MAVIC CCU (119N)
7. LIGHTWEIGHT VENTOUX G3 (113N)
8. AEROZENITH X 1000 (90N)
9. REYNOLDS RZR (97N)
10. LEW PRO VT-1 (78N)
Graf za prednji obroč in odklon 2mm |
Narejeni bodo še testi AERODINAMIKE in ODIZVNOSTI obročev.
LP
Gregor
Test je na voljo tudi v angleškem jeziku na istem naslovu.
OdgovoriIzbrišiLP Borut