Preskoči na glavno vsebino

ENVE - NEILPRYDE - preizkus vzdržljivosti cestnih koles

UPDATE!

ROAD.CC je naredil kratek intervju z avtorji videa KLIK!. Tako so znane tudi specifikacije obeh koles.
Kolesi sta povsem cestna dirkalnika (črno tehta okoli 6,8kg).
Za snemanje videa s "triki" so zamenjali le pedala in pnevmatike.

specifikacije:

Črno kolo
okvir:Neil Pryde Alize
oprema: DuraAce Di2
obroči: ENVE Smart 6.7, peste TUNE mag 170, mig 70, napere CX Ray 20/24
krmilo: ENVE compact
krmilna opora: ENVE
sedež: Tune Concord
zavore: EE
gonilka: prototip EE (compact 34/50) 172.5mm
pnevmatike: Continental top contact 28c
zračnica: Vittoria Latex
cena: cca 9500EUR

Modro kolo
okvir: Neil Pryde Alize
oprema: DuraAce 7900
obročniki: DA 50 clincher
pnevmatike: Conti top contact 28c
zračnica: Vittoria latex
sedež: Specialized Toupe
krmilo: PRO
krmilna opora: PRO
cena: cca 7000EUR
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FAIRWHEELBIKES  je svetovno znana prestižna kolesarska trgovina.
In ni samo trgovina - testirajo komponente (njihov test togosti gonilk KLIK!, review zavor KLIK! itd). Sestavili so enega najlažjih cestnih in gorskih koles; objavljajo realne podatke za nove komponente in še bi lako našteval. Skratka vsem so lahko samo za vzor kako so pri stvari z dušo in strastjo pred pohlepom.

Posneli so odštekan video.
Video bi sodil na kaskadersko kolesarsko sceno, če ne bi v njem "skakali" z cestnimi kolesi in komponentami najvišjega ranga.
Okvir na obeh kolesih je proizvajalca NEILPRYDE.
Obroči so stara Shimanova DuraAce chlincher in najnovejši ENVE 6.7 Smart (črno kolo). Pletenje obročev je klasično 20 in 24 naper. Torej nič niso dodatno ojačali

Video, ki dokazuje kaj je vrhunska tehnologija - STRONGER LIGHTER



Jutri pa REVIEW DeFeet

LP
Gregor

Komentarji

  1. Res, novejša tehnologija v svoji najboljši luči. Vendar fantje vedo, kako početi take trike. Direktne udarce precej amortizirajo s telesom, medtem ko "normalen" 100kg težki kolesar, ko zapelje v cestno luknjo uniči obroče s svojo težo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Cestni biciklist ko zapelje v luknjo armotizira (vstaneš iz sedeža in pokrčiš noge)- edina v hitri vožnji v skupini včasih na polno našopa luknjo.
    Na videu so res majstri glede tega. Prav tako je pomembna podlaga - kar na nekej posnetkih izvajajo na mehki zemlji/mivki. Pedala imajo BMX in čevlje z mehko podlago. To še dodatno ublaži sunek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mene ne prepriča ta video...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas