Malo nazaj smo opazili cestni dirkalnik na katerem je treniral član ekipe LAMPRE
Filippo Pozato KLIK!
Očitno ni šlo za nov kronometerski okvir ampak za cestni dirkalnik - prenovljena
REACTO za katero bo kmalu na voljo več detajlov
Kakšen bo torej Meridin "časovni stroj" za leto 2013?
To so objavili na strani
RoadCC iz katere sem "ukradel" slike.
|
Merida TT WARP v "pustnih" barvah ekipe Lampre - zame ena najgrših poslikav v pelotonu |
|
|
Na moje veliko razočaranje NI INTEGRIRANE ZAVORE - sprva so testirali z Magurinimi hidravličnimi RT8 TT a zaradi nekompatibilnosti z Di2 prešli na klasične - poraba energije pri 40km/h je zato za 1,5W višja! |
|
Nastavljivo aerokrmilo in podaljški |
|
Oblika cevi okvirja naj bi bila optimalna za čelni veter - trdijo, da je to eden najboljaerodinamičnih okvirjev v pogojih z čelnim vetrom |
|
Veliko pozornosti so namenili oblikovanju krmila in "fafje" - pri nastavitvah in obliki samega aerokrmila lahko prihranimo do 7W. Nasloni se lahko podložijo od 0 do 10cm visoko |
|
Zadnja zavora skrita za gonilno sredino pod zadnje vilice - uporabili so shimanove čeljusti |
|
Inžinirska "sestavljanka" krmilne opore - dolžina se spreminja z notranjim vijakom in podložkami krmila. Vsa napeljava iz krmila gre skozi "fajfo" |
|
Fsa Vision je za Merido izdelala aerokrmilo |
Okvir so preizkušali v vetrovniku kjer je delo težje a bolj realno. CFD (computational fluid dynamics) program so uporabljali le malenkostno.
Podobnost s sedanjimi vrhunskimi kronometerskimi okvirji je očitna (BMC, Trek, Specialized, Argon, Canyon, ...)
Za več podrobnosti
KLIK! Road.CC članek
LP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar