nedelja, 10. februar 2013

Merida TT WARP 2013

Malo nazaj smo opazili cestni dirkalnik na katerem je treniral član ekipe LAMPRE 
Filippo Pozato KLIK!

Očitno ni šlo za nov kronometerski okvir ampak za cestni dirkalnik - prenovljena REACTO za katero bo kmalu na voljo več detajlov

Kakšen bo torej Meridin "časovni stroj" za leto 2013?

To so objavili na strani RoadCC iz katere sem "ukradel" slike.

Merida TT WARP  v "pustnih" barvah ekipe Lampre - zame ena najgrših poslikav v pelotonu

Na moje veliko razočaranje NI INTEGRIRANE ZAVORE - sprva so testirali z Magurinimi hidravličnimi RT8 TT a zaradi nekompatibilnosti z Di2 prešli na klasične - poraba energije pri 40km/h je zato za 1,5W višja!

Nastavljivo aerokrmilo in podaljški

Oblika cevi okvirja naj bi bila optimalna za čelni veter - trdijo, da je to eden najboljaerodinamičnih okvirjev v pogojih z čelnim vetrom

Veliko pozornosti so namenili oblikovanju krmila in "fafje" - pri nastavitvah in obliki samega aerokrmila lahko prihranimo do 7W. Nasloni se lahko podložijo od 0 do 10cm visoko



Zadnja zavora skrita za gonilno sredino pod zadnje vilice - uporabili so shimanove čeljusti

Inžinirska "sestavljanka" krmilne opore - dolžina se spreminja z notranjim vijakom in podložkami krmila. Vsa napeljava iz krmila gre skozi "fajfo"                 



Fsa Vision je za Merido izdelala aerokrmilo   
 Okvir so preizkušali v vetrovniku kjer je delo težje a bolj realno. CFD (computational fluid dynamics) program so uporabljali le malenkostno.
Podobnost s sedanjimi vrhunskimi kronometerskimi okvirji je očitna (BMC, Trek, Specialized, Argon, Canyon, ...)

Za več podrobnosti KLIK! Road.CC članek

LP
Gregor


Ni komentarjev:

Objavite komentar