Preskoči na glavno vsebino

Ciamillo Gravitas V2 crankset

UPDATE!  03/02/2013



Nekaj besed francoskega testnega voznika pod vzdevkom LewOlive:

"So, this morning I went out for a 2 hours ride. The tools in the pockets just in case... An I rode. After just 1 acceleration I had to say: "where's the crank ?". That's a strange feeling, there is like no weight left, or just on the chain rings ! On a second bigger acceleration I realized that the crank was not only light, it was also simply the stiffest I had ever tested (definitely stiffer than the Rotor 3D that I had until monday on my bike with the same chain rings).
Then, the rest of the ride has only been a pleasure.
I had not a power meter on me, but I know me quite well and I pedaled at 500-600W during 1-2 minutes several times in order to pedal at very high speed with a strong rear wind (my speed during theses efforts was between 60 and 70km/h).
Now, I know what a stiff crank is, and I want absolutely keeping that stiffness on my racing bike.
Stiffness is avoiding loosing power in material deformation, lightness is avoiding loosing power in the rotation of the crank arms.
The last time I felt a such improvement has been when I changed my Cosmic carbon wheels by an ENVE wheelset. The improvement was probably better with the wheel change, but this is to illustrate that I felt a real gap with the existing cranks available on the market ! "


Povzetek:
- očitno je zadeva zdržala in ni prišlo do "eksplozije" - na slikah deluje vse kot finomehanična sestavljanka - in ob teži 390g verjamem, da tudi v rokah daje enak vtis

- zelo lahke gonilne ročice - podoben efekt kot pri lahkih obročih in pnevmatikah na wheelsetu - pomembna je razporeditev teže / ODZIVNOST sistema. 
Sem po kmečki logiki spadajo še lahka pedala in "šprinterice". 

- velika togost - sam design in uporabljeni materiali. Gonilka je še prototip a je že v prodaji. 

Velika prednost tako sestavljene gonilke je izdelava za potrebe voznika/ce - torej za manjšo težo in moč voznika/ce se lahko predimenzionira cevi gonilne ročice kar bo zmanjšalo težo. Tudi dolžina ročic je poljubna.

Torej, če je verjeti vozniku (poomemben podatek je, da to ni nedeljski voznik ampak spada že v Elite kategorijo) - svaka čast Ciamillo!










vir: www.veloptimal.com & weightweenies.starbike.com

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bo nova gonilka resnično najbolj toga kar jih je bilo kdaj proizvedenih?
To bomo lahko izvedeli čez približno pol leta kolikor časa bodo "poskusni zajčki" vozili CIAMILLOvo gonilko Gravitas V2

BikeRumor je obiskal inovativno podjetje CIAMILLO in nam posredoval nekaj fotografij med fazo izdelave gonilk.

VIR SLIK: BikeRumor.com

Sedaj trdijo, da je nova gonilka bolj toga od Rotorjeve 3D - na katero sama zasnova tudi najbolj spomnija. Po daljših testiranjih  pričakujejo, da bo to najbolj toga gonilka, ki pa bo sodila tudi v rang zelo lahkih komponent.

Aluminijasti del z izvrtinami za cevi iz kompozita karbonskih vlaken. Eden kritičnih delov kjer se združujeta dva različna metriala - kako se bo obnesla CIAMILLOva zasnova bo pokazal čas

Specializirano podjetje za karobnske cevi zagotavlja optimalno konstrukcijo glede ena obremenitve. Če se bo izkazalo, da cevi niso zadosti močne oz. trdne bodo naredili debelejše - malenkostna sprememba v strukturi lahko doda veliko trdnost. Primerjava z ROTORjevo 3D in levo Gravitas  V2 cevi. Sedanja konstrukcija je izredno trda in močna tudi ob 3x dolžini ročice.



Celoten članek si lahko pogledate na KLIK!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  
UPDATE 11/01/13

Na dirkalniku

vir: WW forum




Po prejšnjih objavah KLIK! so na splet so končno pricurjale slike nove gonilke podjetja Ciamillo.

"Design" gonilke je povsem nov pristop, ki omogoča izdelavo po naročilu (dolžina gonilke); veliko togost in majhno težo.

Prototip gonilke še ni videl testnih poligonov a računajo na togost primerljivo z Duraace 7900.
 Zaenkrat nekaj fotografij - cena še ni potrjena.




Ciamillo Gravitas V2:

- teža: 390 grams (teža brez gonilnega ležaja in verižnikov)
- izdelava dolžine po naročilu

- cevi in deli izdelani iz High-mod carbona in spojeni z tehnologijo PTS
- gonilni ležaji: BB30, BSA, BSA na 30, BBR
- Q-faktor po želji


Lp
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas