Preskoči na glavno vsebino

Test verig - Wiperman Connex

Video, ki predstavi testiranje verig različnih proizvajalcev

Vsaka veriga je vpeta v verižnike, ki jo raztezajo s silo 30kg.

Prvih 10ur ni nič posebnega a se že poznajo razlike - kasneje verigo vpnejo pod kotom (simulacija loma verige na verižnikih menjalnika) in nanjo dodajo vodo, olje in pesek.
Vsakih 15 ur so verige očiščene in izmerjene - ko dosežejo 1% "raztezek" se smatrajo za obrabljenje.


Sam sem menjal verigo Campagnolo na okoli 3-4.000km; kasneje sem presedlal na Shimanovo "grupo" in menjave so bile pogostejše (cca 2.000km).

Ko je veriga "raztegnjena" za 1% svoje prvotne dolžine je za odpis!

Campagnolo verige slovije kot zelo vzdržljive - in se res splača dajati toliko več za Record verigo? Sam nisem opazil nobenih sprememb z cenejšo Veloce - Connex Wiperman do sedaj najdle zdržala - nekatere še čakajo na test

Vsak ve kako draga je "šola", ko nočeš plačati za novo verigo - obrabljena veriga obrabi zadnjo kaseto in lahko tudi prednje verižnike.


Povezava do verig Connex  KLIK!


LP Gregor

Komentarji

  1. Imel to verigo... no še jo imam in je res super (samo ne pozabit kdo je test delal.... zgleda kot oni test giant okvirjev)...
    Po zadnjih testih pa so nove Shimano boljše.. bom probal te (P/P 5701 najboljša)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…