Preskoči na glavno vsebino

Test verig - Wiperman Connex

Video, ki predstavi testiranje verig različnih proizvajalcev

Vsaka veriga je vpeta v verižnike, ki jo raztezajo s silo 30kg.

Prvih 10ur ni nič posebnega a se že poznajo razlike - kasneje verigo vpnejo pod kotom (simulacija loma verige na verižnikih menjalnika) in nanjo dodajo vodo, olje in pesek.
Vsakih 15 ur so verige očiščene in izmerjene - ko dosežejo 1% "raztezek" se smatrajo za obrabljenje.


Sam sem menjal verigo Campagnolo na okoli 3-4.000km; kasneje sem presedlal na Shimanovo "grupo" in menjave so bile pogostejše (cca 2.000km).

Ko je veriga "raztegnjena" za 1% svoje prvotne dolžine je za odpis!

Campagnolo verige slovije kot zelo vzdržljive - in se res splača dajati toliko več za Record verigo? Sam nisem opazil nobenih sprememb z cenejšo Veloce - Connex Wiperman do sedaj najdle zdržala - nekatere še čakajo na test

Vsak ve kako draga je "šola", ko nočeš plačati za novo verigo - obrabljena veriga obrabi zadnjo kaseto in lahko tudi prednje verižnike.


Povezava do verig Connex  KLIK!


LP Gregor

Komentarji

  1. Imel to verigo... no še jo imam in je res super (samo ne pozabit kdo je test delal.... zgleda kot oni test giant okvirjev)...
    Po zadnjih testih pa so nove Shimano boljše.. bom probal te (P/P 5701 najboljša)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor