Preskoči na glavno vsebino

GIANT Propel Advanced SL in Envie SL

Po kar 88 preizkusnih modelih je nastal novi GIANTov cestni drikalnik Propel Advanced Sl oz. Envie SL.


Povzetek iz članka BikeRadar

Giant Propel Advanced SL

Envie SL - aero dirkalnik prirejen nežnejšemu spolu. Ima malo manj togo gonilno sredino in klasično sedežno oporo.

Okvir je oblikovan, da ima najboljšo aerodinamiko vključno z bidonom (okrogle oblike)

Zelo "čiste" linije prednjega dela okvirja kjer je pritisk zračnega toka največji (hot spot)

Oblika cevi je za razliko od Scotta in Treka še "zastarela" kapljica. Zadnje zavorne čeljusti so lepo skrite pred zračnim tokom. Dostopno mesto in enostavnost zagotavljata preprosto servisiranje in učunkovito delovanje

Vodoravna zgornja cev daje videz klasične geometrije- npadalno in meni osebno najlepše

Akumulator grupe Shimano Di2 je nameščen bočno pod spodnjo zadnjo vilico

TRPjeve zavorne čeljusti narejene posebaj za ta okvir - celotna konstrukcija je iz karbonskih kompozitov. Z odvzemom podložk na zavornih čeveljcih se jih priredi za novejše debelejše obroče (23mm in več)




Podložke krmila so aerodinamično oblikovane kar je smisleno saj so na glavnem zračnem toku

Integrirano krmilo v krmilno oporo - Contact SLR Aero

Contact SLR Aero - pod 400g teže  in ceno okoli 450EUR

Že vgrajeni senzorji hitrosti in kadence

Integrirana sedežna opora



GIANT je imel cilj izdelati tako kvaliteten okvir kot je TCR Advanced SL, ki bo tudi najhitrejši.
Testiranja so izvedli z vso opremo (bidoni) , enakimi wheelseti in živim voznikom

(škoda ker niso podali še primerjav z BMC , Culprit, Storck)

Rezultati aerodinamike (KLIK! na sliko za povečavo):




Po testiranjih je Propel trenutno najbolj aerodinamičen cestni dirkalnik (kronometer okvirji so poglavje zase).


Izmerjena togost je v spodnji razpredelnici (KLIK! za povečavo)


V svoji kategoriji (aero cestni okvirji) je tudi najlažji - sam okvir z integrirano sedežno oporo tehta 970g (M)


Cene polno opremljenih koles Envie in Propel se pričnejo pri 5000EUR

Za več podrobnosti originalen članek na BikeRadar KLIK!

Lp
Gregor


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor