petek, 18. januar 2013

GIANT Propel Advanced SL in Envie SL

Po kar 88 preizkusnih modelih je nastal novi GIANTov cestni drikalnik Propel Advanced Sl oz. Envie SL.


Povzetek iz članka BikeRadar

Giant Propel Advanced SL

Envie SL - aero dirkalnik prirejen nežnejšemu spolu. Ima malo manj togo gonilno sredino in klasično sedežno oporo.

Okvir je oblikovan, da ima najboljšo aerodinamiko vključno z bidonom (okrogle oblike)

Zelo "čiste" linije prednjega dela okvirja kjer je pritisk zračnega toka največji (hot spot)

Oblika cevi je za razliko od Scotta in Treka še "zastarela" kapljica. Zadnje zavorne čeljusti so lepo skrite pred zračnim tokom. Dostopno mesto in enostavnost zagotavljata preprosto servisiranje in učunkovito delovanje

Vodoravna zgornja cev daje videz klasične geometrije- npadalno in meni osebno najlepše

Akumulator grupe Shimano Di2 je nameščen bočno pod spodnjo zadnjo vilico

TRPjeve zavorne čeljusti narejene posebaj za ta okvir - celotna konstrukcija je iz karbonskih kompozitov. Z odvzemom podložk na zavornih čeveljcih se jih priredi za novejše debelejše obroče (23mm in več)




Podložke krmila so aerodinamično oblikovane kar je smisleno saj so na glavnem zračnem toku

Integrirano krmilo v krmilno oporo - Contact SLR Aero

Contact SLR Aero - pod 400g teže  in ceno okoli 450EUR

Že vgrajeni senzorji hitrosti in kadence

Integrirana sedežna opora



GIANT je imel cilj izdelati tako kvaliteten okvir kot je TCR Advanced SL, ki bo tudi najhitrejši.
Testiranja so izvedli z vso opremo (bidoni) , enakimi wheelseti in živim voznikom

(škoda ker niso podali še primerjav z BMC , Culprit, Storck)

Rezultati aerodinamike (KLIK! na sliko za povečavo):




Po testiranjih je Propel trenutno najbolj aerodinamičen cestni dirkalnik (kronometer okvirji so poglavje zase).


Izmerjena togost je v spodnji razpredelnici (KLIK! za povečavo)


V svoji kategoriji (aero cestni okvirji) je tudi najlažji - sam okvir z integrirano sedežno oporo tehta 970g (M)


Cene polno opremljenih koles Envie in Propel se pričnejo pri 5000EUR

Za več podrobnosti originalen članek na BikeRadar KLIK!

Lp
Gregor


Ni komentarjev:

Objavite komentar