Preskoči na glavno vsebino

UPDATE! TISO 12-redna el. brezžična "grupa"

 UPDATE!  08/01/2013

Nova brezžična 12-redna grupa se lahko naroči - redna cena bo dobrih 1950EUR+ ddv (predplačilo 500EUR)


Set TISO electronic 12-speed wireless groupset

- elektronska menjalnika zadnji/prednji
- 12- redna titan kaseta z zobniki 11-29 (kompatibilna z račno za 11-redno Campagnolo)
- brezžični zavorno/prestavni  ročici
- brezžična elektronska krmilna enota

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
 TISOva 12-redna cestna grupa je predstavljena na spodnjem videu.


Krmiljenje bo brezžično - z prestavnimi "gumbi" nameščenimi v prestavno-zavornih ročicah ali kje drugje na "cockpitu - ter preko Bluetooth povezave.
12 redna grupa bo nastavljiva za vse dosedanje - Shimano 10 ali 11 redno; Campagnolo 10 ali 11 redno, SRAM 10 redno.




Vprašanje je kako se v realnih razmerah obnese z tako majhno razdaljo med zobniki - ni opaziti spremembe dimenzij račne (kot je to naredil Shimano).

Vsekakor zelo vroča novost poleg hidravličnih disk zavor v cestni sceni.

Vir foto:  www.ciclismo-espresso.com

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TISO Italjanski proizvajalec kolesarskih komponent je predstavil povsem "surovo" 12 - redno grupo za cestana kolesa. V proizvodnjo naj bi jo lansiral leta 2012. Zdaj je še v preizkusni fazi in bo električna - brezžična. Krmiljenje bo omogočeno tudi preko zmogljivejših mobilnih telefonov.

Zadnji 12 redni menjalnik -  v preizkusni fazi
Zadnji menajlnik
Prednji menjalnik -  preizkusni prototip
Za povsem novi sistem je potrebno razviti tudi verigo ter kaseto, ki deluje zanesljivo. Ob še manjši razdalji med zobniki zna biti trd oreh.

TISO izdeluje komponente za nadgradnjo obstoječih sistemov - zelo lahke zadnje kasete iz titana, menjalnike, koleščka menjalnikov z keramičnimi ležaji, zobnike gonilke, verige, itd. Cene so primerne rangu komponent.
Set za nadgradnjo - TISO "high end" gadgets
Koleščka zadnjega menjalnika se vrtijo najhitreje zaradi majhnega premera. Kotalni upora ležajev ni zanemarljiv. Tiso aluminijasta koleščka z keramičnimi ležaji - cena cca 200$.

Povzeto po članku:
http://www.bikerumor.com/2011/09/29/tiso-shows-prototype-electronic-12-speed-drivetrain-ultralight-titanium-cassette-pulleys/

Lep konec vikenda

Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas