Preskoči na glavno vsebino

Light MTB components - ALCHEMIST

Italjansko podjetje, ki ponuja nekaj zelo "sladkih" komponent za gorske dirkalnike (trahtorje po domače).
ALCHEMIST oz. ALCHIMISTA imajo trenutno v ponudbi pesta, obroče in krmila.



Na komponente sem naletel povsem naključno med "surfanjem" po medmrežju. In ker so sosedi se mi je zdelo vredno, da se jih malo izpostavi.

Njihovi izdleki so resnično lahki - zato kdor ima namen "spimpat" svoj trahtor  naj poleg svetovno znanih AX..., Tu... vrže oko še na kake druge. In še omembe vreden podatek - so narejeni za 90kg voznike.

Zadnje pesto sestavlja osrednji del iz karbonskih vlaken, nanj sta pritrjeni aluminijasti "flančni" v katerih so tudi ležaji. Enostavna, trdna in zelo lahka struktura. Račna namesto vzemti uporablja neodimske magnete. 

Teže pest se gibljejo od cac100gramov (prednje) do cca250gramov (zadnje)

Prednje pesto za "LEFTY" in snemljivi nosilec disk zavor

Obroče ponujajo za tubular in klinčer (tubeless sistem) pnevmatike. Teže se gibljejo od 245gramov za 26" tubular pa do 310gramov za 29" klinčer.



Sestavljen wheelset

MTB krmilo ki tehta 110gramov

Cene pest se gibljejo od 200EUR (prednja); zadnje pesto je 450EUR
Cene obročev 530EUR-570EUR (1obroč)
Cene krmil so okoli 200EUR



Povezava do njihove strani: KLIK!

LP
Gregor



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…