Preskoči na glavno vsebino

Light MTB components - ALCHEMIST

Italjansko podjetje, ki ponuja nekaj zelo "sladkih" komponent za gorske dirkalnike (trahtorje po domače).
ALCHEMIST oz. ALCHIMISTA imajo trenutno v ponudbi pesta, obroče in krmila.



Na komponente sem naletel povsem naključno med "surfanjem" po medmrežju. In ker so sosedi se mi je zdelo vredno, da se jih malo izpostavi.

Njihovi izdleki so resnično lahki - zato kdor ima namen "spimpat" svoj trahtor  naj poleg svetovno znanih AX..., Tu... vrže oko še na kake druge. In še omembe vreden podatek - so narejeni za 90kg voznike.

Zadnje pesto sestavlja osrednji del iz karbonskih vlaken, nanj sta pritrjeni aluminijasti "flančni" v katerih so tudi ležaji. Enostavna, trdna in zelo lahka struktura. Račna namesto vzemti uporablja neodimske magnete. 

Teže pest se gibljejo od cac100gramov (prednje) do cca250gramov (zadnje)

Prednje pesto za "LEFTY" in snemljivi nosilec disk zavor

Obroče ponujajo za tubular in klinčer (tubeless sistem) pnevmatike. Teže se gibljejo od 245gramov za 26" tubular pa do 310gramov za 29" klinčer.



Sestavljen wheelset

MTB krmilo ki tehta 110gramov

Cene pest se gibljejo od 200EUR (prednja); zadnje pesto je 450EUR
Cene obročev 530EUR-570EUR (1obroč)
Cene krmil so okoli 200EUR



Povezava do njihove strani: KLIK!

LP
Gregor



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...