Preskoči na glavno vsebino

866g "WHEELSET" & KINLIN CUSTOM

Zadnjič objavljeni obročnik KLIK! (najlažji na planetu Zemlja?) je zaradi karbonskega obroča in tubular izvedbe v prednosti pred kovinskim obročem, ki je grajen za poltubular (klinčer) pnevmatike.

"Wheelset", ki tehta 866gramov je gotovo eden najležjih kovinskih klinčer obročnikov, ki so tudi vozni.

Vse komponente so spolirane do visokega sijaja - tako odpade nekaj gramov teže prekritja z lakom.

Set z magnezijevimi obroči tehta vsega 866gramov!

Prednji obroč je namenjen za 20 naper - za 16 naper je bilo večina lukenj na novo izvrtanih

Izredno lahka pesta M5 in Extralite

Teža kompletnega prednjega obročnika je nižja kot teža nekaterih lahkih obročev!

Zadnji obročnik tehta 522gramov (za info - samo obroč Zonda zadnji tehta 550gramov)

Podatki:

- obroči: AMERICAN CLASSIC Magnezij - teža: 257.8g / 287.9g
- pesta:  prednje M5 16lukenj / zadnje Extralite Ultrarear SX 28lukenj
- napere: Pillar Xtra-Lite titanium 
- nipli: aluminijasti
- teža seta: 866gramov
- teža voznika: 70kg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naslednji "wheelset" je še vedno zelo lahek a bolj pritegne vizualna podoba.

Komponente so brušene in polirane - tako je teža na račun odstranitve laka še malo nižja.
Napere Sapim Cx Ray so bile pobarvane; po sredi obroča Kinlin je nalepljen rdeč lepilni trak.
Izgled deluje kontrastno in hkrati starodobno.


Aluminij-klinčer "wheelset" za vsakodnevno vožnjo - odlika lahkih obročev je odzivnost (še posebaj pri vožnji v strme vzpone)



Pesta Alchemy in Tune - napere so pobarvane

Površina zadnjega pesta je bilo očiščena in spolirana






Set na cestnem dirkalniku De Rosa

Zadnje pesto in pletenje 2:1


Podoben wheelset je bil sestavljen tu KLIK! in še kako se vozi tak set KLIK!


Podatki:

- obroči: Kinlin XR-200 teže 357g in 373g
- pesta: prednje Alchemy ORC / zadnje TUNE 180
- napere: SAPIM Cx Ray barvane rdečo - spredaj 20/zadaj 24 naper
- nipli: aluminijasti
- teža seta: 1199gramov


vir: fairwheelbikes.com/forum

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…