O tovrstnih zavorah, ki so na plano prišle z Cervelom P-5 je bilo že napisanega KLIK!
BIKERUMORjev video prikazuje delovanje, ki je podobno tektrojevemu sistemu - le da tam pletenica vleče vzvod.
Močne stranske vzmeti poskrbijo, da se čeljusti zavore razširijo; hidravlični bat, ki se krmili z hidravličnim oljem preko MAGURinih ročic pa potiska čeljusti navznoter - ZAVIRA.
Močnejši stisk čeljusti, nizka teža, zanesljivo delovanje (nič obrabljenih in strganih pletenic), lepše in natančnejše delovanje (ni trenja v bovdnih); če bi namesto cevi uporabili integriran sistem vodil hidravličnega olja v okvirju je povezava ročic in zavor skrita očem in vetru.
Sedanji bovdni morajo se morajo čim manj "lomiti" , da je trenje pletenice čimmanjše. Pri hidravliki je pomemben samo nemoten pretok hidravlične tekočine - torej so oblike vodil lahko poljubne tudi z zelo ostrimi robovi.
LP
Gregor
BIKERUMORjev video prikazuje delovanje, ki je podobno tektrojevemu sistemu - le da tam pletenica vleče vzvod.
Močne stranske vzmeti poskrbijo, da se čeljusti zavore razširijo; hidravlični bat, ki se krmili z hidravličnim oljem preko MAGURinih ročic pa potiska čeljusti navznoter - ZAVIRA.
Kakšne so prednosti tovrstnega sistema na cestnih kolesih?
Močnejši stisk čeljusti, nizka teža, zanesljivo delovanje (nič obrabljenih in strganih pletenic), lepše in natančnejše delovanje (ni trenja v bovdnih); če bi namesto cevi uporabili integriran sistem vodil hidravličnega olja v okvirju je povezava ročic in zavor skrita očem in vetru.
Sedanji bovdni morajo se morajo čim manj "lomiti" , da je trenje pletenice čimmanjše. Pri hidravliki je pomemben samo nemoten pretok hidravlične tekočine - torej so oblike vodil lahko poljubne tudi z zelo ostrimi robovi.
LP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar