Preskoči na glavno vsebino

Reynolds STRIKE - 7000km



Reynolds STRIKE so povsem karbonski "klinčerji" za hitre dirke ali vsakodnevno vožnjo. Ob 66mm visokem obroču, ki tehta okoli 550g sodi na zadnji obroč kaseta 11-21.

Obročniki, ki ljubijo visoke hitrosti in sovražijo strme spuste z veliko zaviranja

Reynolds STRIKE na cestnem dirkalniku RTS TTR1 - masiven okvir potrebuje visoke obroče.

REYNOLDS ponuja tudi dražjo izvedbo full-karbonskih "klinčerjev", ki imajo boljša pesta DT SWISS 240, DT aero napere in obroč iz boljših vlaken.


 Lansko leto so izboljšali zavorno površino za katero je potrebno uporabljati Reynoldsove modre gumice CYRO.

Izboljšana zavorna površina in Reynoldsove zavorne gumice zavirajo res fenomenalno. Nalepka, ki opozarja, da kupec čimprej registrira obročnike  - vsak obroč ima serijsko številko in ta se posreduje Reynoldsu. S tem dnem začne veljati 2 leti garancije

Moram reči, da v suhem vremenu ti obroči najlepše zavirjo (celo od aluminijastih) - nobenega cukanja ali cviljenja. Zvok zaviranja je povsem enakomeren pišššš - glasen a lep.
V deževnih razmerah je zaviranje slabo - po domače obup (značilno za karbonsko zavorno površino).


Pred njimi sem vozil tubular izvedbo SDV66T.
Razlika v pestih,teži in naperah je zelo očitna - prav tako cena.
SDV66T so bili prečno bolj togi (predvsem zaradi kvalitetnejših pest DT 240), nižja teža obroča se je lepo poznala pri pospeških (obroč sdv66t je tehtal dobrih 400g). Tubularji Vittoria EVO-CX so še dodatno ojačali zvok, ki je bil res fenomenalen. To so bili tudi najboljši obročniki, ki sem jih kdaj vozil.

Zadnji obročnik Reynolds STRIKE - gre za "klinčerje" višine 66mm ne tubularje. Poceni pesta in ugodna cena


Prednji obročnik Reynolds STRIKE
Prednje pesto - domnevam da so pesta NOVATEC


Zadnje pesto.

Pa nazaj h sedanjim STRIKE.
Po okoli 7000km niso potrebovali nobenega centriranja. Vseeno sem preveril nateznost vseh naper.

Napere zadnjega obročnika. Od središča kroga navzven je nateznost v kg, napere so označene po številkah. Tu je vidna vozna stran obroča (kjer je kaseta). Niso popolnoma enako napete - a vseeno odlično. Glede na to kakšen graf dobimo iz nekaterih novih dobro cenjenih obročnikov


Leva stran oz nevozna stran. Zaradi nesimetrije peste (kaseta) je tu nateznost okoli 50% manjša - zaradi večjega kota naper od obroča proti pestu- napere bolj vlečejo obroč.  Skoraj popolna nateznost - tenziometer ima napako odčitka +-10%. Zato je potreben občutek, da vsako napero enako izmerimo.


Napera vozne strani - kjer je nateznost največja. Obroč je po 7000km kot nov.


Zavorna površina po 7000km


Zavorna površina po 7000km - ni zaznati obrabe



Kot se že ve fullkarbon "klinčerji" niso primerni za strme spuste z veliko zaviranja.Vozil sem jih tudi na Krvavec in iz njega (ki velja za dokaj strm spust). Proti koncu spusta so gumice slabše zavirale. A ko se obroč ohladi spet zavirajo kot je potrebno. Tu je potrebno biti previden še posebaj težji vozniki (Reynolds nima omejitve teže za tovrstne obročnike)!
Tako niso primerni za maratone v Dolomitih in podobno. So pa odlični za položne trase - vzpon na Črnivec.


Še ena dobra stran visokoprofilnih obročev - enostavna in komaj opazna namestitev senzorskega magnetka.  Kdor želi magnetek naj me kontaktira


REYNOLDS STRIKE specifikacije

obroč: fullcarbon klinčer 66mm, teža 550g 
pesta: Reynolds (domnevam da Novatec)
napere: spredaj  16/ zadaj 20 - DT revolution, notranji nipli
pesta: Reynolds (NOVATEC?)
teža seta cca 1700g


-NISO LAHKI (podobna teža kot Cosmic SL, Zonda)
-SLABA PREČNA TOGOST (zaradi pest; prenos moči je dober)
-NISO ZA HRIBOVITE TRASE ( pregrevanje kompozita ob zaviranju na serpetinastih strmih spustih)
-SLABO ZAVIRANJE V DEŽJU
-NISO PRIMERNI ZA LAŽJE VOZNIKE (pod 70kg) V VETROVNIH RAZMERAH

+MOČNI, VZDRŽLJIVI (ni omejitve teže)!
+LEP IZGLED (dobrih 6cm višine)
+HITRI!
+PRIMERNI ZA VSAKODNEVNO VOŽNJO
+ODLIČNO ZAVIRANJE! (v suhem)
+UGODNA CENA

 LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor