Preskoči na glavno vsebino

Raleigh RXC Pro 2013


Raleighov RXC Pro Carbon hydraulic disc brake - opremljen z električno "grupo" Shimano Ultegra Di2. Hiter pogled zazna povsem cestno dirkalniške linije

RALEIGH  je predstavil prenovljen ciklokros dirkalnik RXC Pro carbon. 


Na prvi pogled težko opazimo, da ne gre za cestno kolo.

"Čista" zunanjost, elegantne linije, normalne prestavno/zavorne ročice; le na sredini COLE obročnikov je opaziti rotorje hidravličnih zavor.


Uvodna mesta v okvirju so lahko uporabljena za napeljavo hidravličnih cevi, bovdnov in pletenic mehanične "grupe" ali za ožičenje z električno "grupo". Lahko pa ostanejo neuporabljena in zatesnjena z pokrovčki.

Vodilo hidravličnega olja je skoraj v celoti vodeno v notranjosti okvirja. Na spodnji del okvirja pod BB30 gonilnim ležajem je še protor za vodila pletenic.

Glede na prejšnji okvir, ki je imel mehanske "tektro" zavore so pri novem dodali nosilce za čeljusti hidravličnih zavor. Za predstavitev so uporabljene Shimanove hidravlične zavore. Kasneje bodo namestili drugačen (boljši) sistem.

Okvir ima notranjo napeljavo cevi za hidravlično olje; prav tako je možnost notranje namestitve bovdnov ali "ožičenja" za električne "grupe".

Cena gotovo ne bo nizka; a gotovo nisem edini, ki bi na ta eleganten dirkalnik namestil "full karbonske klinčer" obročnike čim manjše teže in zamenjal pnevmatike za hitre cestne.

Vir članka: BikeRumor.com


Lp
Gregor


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…