MARK iz ekipe RadioShack NissanTrek je eden od mehanikov, ki skrbijo da je tekmovalčeva oprema brezhibna in prilagojena trenutnim situacijam.
Za 30 tekmovalcev bodo to sezono sestavili okoli 240 kompletnih koles.
Vsak tekmovalec ima svoje rezervno kolo, tekmovalno cestno kolo za večino dirk v sezoni, posebaj prirejeno kolo za "posebne" dirke kot so Paris Rubaix, kronometersko kolo za vožnje na čas ter kronometersko kolo za treniranje.
Obročniki so BONTRAGERjevi. Za vsako dirko in za vsakega tekmovalca se uporabi najbolj primerne obročnike (od peresno lahkih nizkoprofilnih do polnih "diskov" za vočnje na čas).
TREKovi dirkalniki so opremljeni z Shimanovo Duraace Di2 "grupo" s katero so tekmovalci (in mehaniki) zelo zadovoljni. Še posebaj je primerna za kronometerska kolesa; saj tekmovalec lako prestavlja na aero podaljških ali na zavornih stranskih ročicah (pri pospeševanjih ali vožnji v klanec).
Za prevoz opreme na dirke imajo 2 velika tovornjaka ( v enem je okoli 40 kompletnih dirkalnih koles in obročnikov zanje).
Kot se vidi kakšnega sledu o varčevanih ukrepih ni zaznati.Za najbolše tekmovalce le najbolša oprema, ki je sponzorirana.
Za Tour de France bodo dobili povsem nove Trekove okvirje (lažje ?).
Video:
LP
Gregor
Za 30 tekmovalcev bodo to sezono sestavili okoli 240 kompletnih koles.
Vsak tekmovalec ima svoje rezervno kolo, tekmovalno cestno kolo za večino dirk v sezoni, posebaj prirejeno kolo za "posebne" dirke kot so Paris Rubaix, kronometersko kolo za vožnje na čas ter kronometersko kolo za treniranje.
Obročniki so BONTRAGERjevi. Za vsako dirko in za vsakega tekmovalca se uporabi najbolj primerne obročnike (od peresno lahkih nizkoprofilnih do polnih "diskov" za vočnje na čas).
TREKovi dirkalniki so opremljeni z Shimanovo Duraace Di2 "grupo" s katero so tekmovalci (in mehaniki) zelo zadovoljni. Še posebaj je primerna za kronometerska kolesa; saj tekmovalec lako prestavlja na aero podaljških ali na zavornih stranskih ročicah (pri pospeševanjih ali vožnji v klanec).
Za prevoz opreme na dirke imajo 2 velika tovornjaka ( v enem je okoli 40 kompletnih dirkalnih koles in obročnikov zanje).
Kot se vidi kakšnega sledu o varčevanih ukrepih ni zaznati.Za najbolše tekmovalce le najbolša oprema, ki je sponzorirana.
Za Tour de France bodo dobili povsem nove Trekove okvirje (lažje ?).
Video:
LP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar