Preskoči na glavno vsebino

BMC Impec Lamborghini - kolo za 20.000EUR

Če poznamo najbližjega zastopnika prestižnih hitrih avtombilov pod imenom LAMBORGHINI lahko tam kupimo redko cestno dirkalno kolo švicarskega proizvajalca BMC. Za to bomo potrebovali okroglih 20.000EUR.




Kaj dobimo za ta denar?

Okvir BMC Impec, ki je po mnenju BMCjevih inžinirjev sinonim za popolnost med okvirji dirkalnih koles. Vsak okvir izdelajo posebaj po naročilu stranke - a preden je okvir narejen preteče kar precej časa.

Sedaj bo BMC naredil 30 primerkov pobarvanih in okrašenih z detajli Lamborghinijevega izstrelka ARGOS. Oranžen odtenek barve  bo krasil del okvirja in njegove komponente

Za prestavljanje in zaviranje bodo namestili električno "grupo" Shimano DuraAce Di2.

Obročniki so črnega "stealth" izgleda. Kdor se malo spozna vidi Mavicove SLR WTS Exalith obročnike.

Torej za vsoto okroglih 20.000EUR dobite odlično dirkalno kolo, ki pa bo na tej zemeljski obli zelo redko viden.

Če pogledamo iz bolj realne slike :

- Shimano Duraace Di2 "grupa"   ................................cca 2600 EUR
- set obročnikov Mavic SLR WTS z pnevmatikami .....cca 1650 EUR
- sedež Fizik arione (karbonska vodila in školjka)   ......cca 230 EUR
- krmilna opora (oblika je podobna ZIPPovi)   ..............cca 220 EUR
- krmilo (ZIPP top linija)   .............................................cca 350 EUR


Torej bistvene komponente kolesa so dobrih 5.000EUR  -  ostalih 15.000EUR plačamo za trak krmila, bovdne in pletenice, prevleke zavorno/prestavnih ročic in posebaj pobarvan okvir BMC Impec.



Ne bi se branil...prav tako ne kolesa za 20.000EUR (za večjo sliko KLIK! nanjo)



Lp
Gregor

Komentarji

  1. saj Lightweight bi lahko gor dali za ta dnar. LW je itak njihov dobavitelj letos.

    OdgovoriIzbriši
  2. Colnago Ferrari je imel pa Campagnolo Bora. In cena tudi visoka v nebo.

    OdgovoriIzbriši
  3. to si lahko BMC nekam ftakne...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ok pazimo ne lepo izražanje:) Kljub temu bodo ogtovo vsa kolesa prodana. So ljudje, ki bodo plačali ogromno denraja samo zato, da "izstopajo" - si napolnijo svoj ego

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas