Preskoči na glavno vsebino

HIDRAVLIKA prodira na cestna kolesa



Po uveljavitvi hidravličnih disk zavor na ciklokros kolesih in tudi na prototipih cestnih dirkalnikov (predvsem tandem high-end izdelki) nekateri proizvajalci razvijajo celotno cestno "grupo", ki bo za krmiljenje uporabljala hidravlično olje.

Letos bo SRAM lansiral najlažjo mehanično "grupo" in govori se, da bo na voljo tudi zavorni hidravličlni sistem (poleg klasičnih zavor).
Shimano naj bi šel po podobnih stopinjah vendar že vodi z dobro uveljavljeno električno DuraAce Di2 ter letošnjo novostjo Ultegro Di2 (ki je menda boljša kot njena predhodnica).
TRP ponuja kit za predelavo klasičnih castnih zavor na hidravlične z vmesnikom PARABOX.

Bomo videli kaj bo letos ponudila MAGURA. Po govoricah naj bi razvijali celotno cestno "grupo", ki bi namesto servomotorjev ali pletenic za krmiljenje uporabljala hidravlično olje. Do sedaj sta bili v ponudbi dve grupi, ki delujeta na tem principu : POVEZAVA.

MAGURA je na projektu že eno leto in pol. Sodelovala naj bi z podjetjem ACROS.
Prednost hidravlične "grupe" je v lahki konstrukciji; ko je nastavljena deluje za "večno"; ni problemov z pletenicami itd
Nekaj časa nazaj smo videli prototip kolesa  FACTOR-001, ki uporablja hidravlične disk zavore. Kanale za hidravlično olje ima v samem okvirju.



To pomeni, če MAGURA resno zastavi grupo; bodo tudi proizvajalci kot sedaj za električne grupe morali izdelati optimziran okvir z vgrajenimi kanali za hidravlično olje. Torej zadeva bi šla v še večjo integracijo komponent v okvir.

Spodaj lahko vidite nekaj video predstavitev različnih sistemov:


TRP Parabox vmesnik za hidravlične zavore:



ACROS hidravlična grupa na gorskem kolesu EUROBIKE 2011:



MAGURin "teaser" video:



O prednostih hidravličnih disk zavor na cestnih kolesih pa v naslednjem članku o obročih-wheelsetih

LP
Gregor

Komentarji

  1. Zgleda hudo... ej Kavi, pri vseh teh tehničnih člankih bi lahko vse to pisal tudi za bicikel.com, kakšen tehnični kotiček novic ali kaj podobnega :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor