Preskoči na glavno vsebino

BikeRumor na obisku GIANTove tovarne



GIANT je največji proizvajalec koles - od high end dirkalnikov do cenejših za "vsak dan".
O njihovi "back stage" sceni je bilo že nekaj napisanega KLIK!

BikeRumor je obiskal njihovo tovarno v Taichungu na Tajvanu.

Poleg svoje znamke GIANT izdeluje še za druge znane proizvajalce (Trek, Canyon, Scott, Colnago, Yeti itd...).
 V letu 2011 so naredili dobrih 5milijonov koles. Po svetu imajo več kot 11.000 prodajalcev.

Proizvodnja v tovarni na Tajvanu je videti kot v kakšni evropski tovarni. Dobra orgajnizacija, delavci niso "sužnji", vse poteka kot po maslu.

VIDEO by BIKERUMOR:



Tu se vidi, da kolesa nimajo "duše" čeprav so vsa narejena in sestavljena ročno. Gre povsem za klasičen industrijski postopek sestavljanja po tekočem traku. Vsak delavec/ka ima določeno svojo vlogo pri sestavljanju kolesa. Npr: napelje bovdne na krmilo in vse povije z trakom itd.


Ogromne hale proizvodnjih linij kjer se kolesa sestavijo po tekočem traku. Vsak delavec/ka ima svojo mini vlogo pri sestavljanju celotnega kolesa. Običajna služba v proizvodnji liniji.



V nasprotju z predstavami o suženjskih delavcih - tovarna je organizirana in na nivoju Evropskih

Skoraj končana kolesa na trekočem traku. Hitra nastavitev menjalnikov - tako že v trgovine po svetu pridejo kolesa s solidno delujočimi prestavnimi mehanizmi - za dobro ime firme

Sestavni deli za aluminijaste okvirje - zaradi velikosti objekta je najhitrejša pot z kamiončkom

Toliko so lahko BIKERUMORjevi obsikovalci prišli najbližje "high end" oddelku. Okvirji na sliki pripadajo neki drugi znani firmi dirkalnih koles - Kateri?

Podtaki o dnevni proizvodnji: levo čas koliko ga je še preostalo do konca (4min 3 s); 620- plan koles za današnji dan; 593 - narejenih koles danes; 95,6% - izpolnjenega dnevnega plana VSE SO SAMO ŠTEVILKE

V enem kontejnerju je veliko koles- koliko takih kontejnerjev naložijo na tovrnjake in potem na ladje!?

Varjanje kovinskih okvirjev je narejeno ročno z izkušenimi varilci. BikeRumor obiskovalec je smel fotografirati le splošen del tovarne. Kjer se proizvajajo pravi dirkalniki iz karbonskih vlaken fotografski objektiv ni imel dostopa.

Sedaj GIANT dosti vlaga v popularizacijo kolesarstva - še posebaj v prenatrpanih mestih.


Njihov najnovejši model je ANYROAD GRAVEL

vir : BIKERUMOR.com KLIK! za originalen obsežnejši članek

Lep vikend
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas