Preskoči na glavno vsebino

White Industries T-11

S prihodom Shimanove grupe 9000 in 11 redno kaseto morajo proizvajalci predimenzionirati zadnjo pesto, da ustreza širši kaseti (račni)

Pri nas je Ameriško podjetje White Industries malo znano.
Slovijo po kvalitetnih pestih, ki ne ciljajo na nizko težo ampak na vzdržljivost, robustnost - skratka pesto, ki je namenjeno za dirkanje.

Pred kratkim so predstavili prenovljeni set pest za cestne obročnike - nov izgled, nižja teža in kompatibilnost z 11-rednim Shimanom.





Zadnje pesto ima KromMolibdenovo osovino premera 15mm, ki se vrti na kar 5 oz. 6 ležajih! (standard so 4 ležaji). Vse skupaj tehta okoli 250g.

Račna je narejena iz titana

Teža 250g ni nizka - toda kdor malo pozna zadeve ve da ima teža peste enako vrednost kot recimo bidon v nosilcu okvirja. Ker je pesto v centru vrtišča obroča ne vpliva na vozne karakteristike.
Bolj je pomembna geometrija, kakovot ležajev in vzdržljivost celotnega sklopa.

Je pa lepo videti na tehtnici lahek wheelset.

Grafika je vgravirana v ohišje pesta - na voljo sta črna mat ali svetleče srebrna površina.

Cena je okoli 250EUR za zadnje pesto - set prednje/zadnje se dobi za okoli 400EUR.
Podobna cena je seta DT Swiss 240 - toda če bi sam imel izbiro je kandidat White Industries.


povezava do strani White Industries KLIK!

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…