Preskoči na glavno vsebino

POWERMETER Stages Cycling

To bo dobrodošla novička za vse, ki imajo namen kupiti powermeter ne da bi za to porabili celo premoženje.

StagesCycling je na Interbike sejmu predstavil powermeter imenovan StageONE.

Gre za enoto, ki se jo pritrdi na vse bolj znane aluminijaste gonilke - oz samo na levo gonilko.
Vse skupaj tehta okoli 20g cena pa je okoli 600EUR.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POPRAVEK: 600EUR je sama enota, ki očitno potrebuje malenkost modificirane gonilke - torej če imaš gonilko je ugodno - drugače se cena hitro dvigne! Glej DC Rainmaker link in cenik
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Powermeter STAGE ONE - celoten merilnik tehta 20g in se ga lahko pritrdi na katerokoli aluminijasto gonilko.Cena okoli 600EUR - izdelujejo ga v ZDA

Zaradi majhnih dimezij in načina namestitve ima skoraj ničen efekt na performense dirkalnega kolesa. Točnost meritev je +-2%. Pod pokrovom se skriva gumbna baterija, ki se preprosto zamenja.

Primerjava z PowerTap powermetrom. Modri graf je powermeter StageONE, rdeči je PowerTap. zadeva kar dobro deluje

Enota, ki meri moč je bila preizkušena na trenežerjih - sedaj so jo zmanjšali na bolj primerno dimenzijo.

Nimajo "računalnika" oz. displeya. Za to bo potrebno uporabiti druge prikazovalnike, ki komunicirajo z povezavo ANT+ (recimo garmin) in Bluetooth 4.0 (androidni mobiteli).

Gumbna LiIon baterija zadostuje za okoli 200ur delovanja  in jo lahko zamenjamo sami.

Več si lahko preberete na BikeRadar KLIK! 
 še podrobnejši "review" DC Rainmaker KLIK!


LP
Gregor

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor