Preskoči na glavno vsebino

Focus IZALCO Team & Ambrosio Crono F20

Okvir v barvah ekipe Milram za leto 2010 je vpet v zelo lahke obročnike Ambrosio Crono F-20 tubular.

Nekaj fotografij kompletnega kolesa v ambientu mlečne industrije (Milram)

KLIK! na sliko za povečavo





Obroči so spleteni z naperami Sapim LASER in RACE, ki so vpete v Shimanova pesta DURAACE 7700.
Odlična pesta, ki so sicer nekoliko težka - a po letih uporabe ležaji še vedno tečejo kot novi.

Nizkoprofilni obroč Ambrosio Crono F20 je namenjen za tubular pnevmatike in teha okoli 370g(stehtano). Okoli lukenj ima ojačitve (eylet) in posledično višjo težo.
Aluminijasta zavorna površina je temne barve tudi po daljši uporabi.

Napere se dajo lepo enakomerno  napeti (32naper) - na zadnjem obročniku imajo maksimalno nateznost 110kg. Obroč je glede na nizek profil solidno tog.
Ni bojazni, da bi obroči drginili ob zavorne gumice.

Zaviranje je zelo močno! z gumicami SwissStop Yellow.





Set obročnikov odlikuje :
-odzivnost zaradi zelo lahkega obroča (370g)
-udobna vožnja in neobčutljivost za bočni veter
-odlično zaviranje
-stabilna vožnja skozi ovinke
-po ravnini ni občutka, da bi zavirali (pri hitrosti 50km/h) - ampak to so občutki
-odlična pesta DuraAce 7700
-temnejše obarvan aluminij tudi v zavorni površini (ni leska -mat izled)
 -izgled "klasika"

Slabosti:
-veliko število naper in nizek obroč zmanjšujeta aerodinamiko
-nizek obroč ni primeren za težje voznike (lastnik seta ima okoli 75kg in obročniki so še vedno zelo togi)
-na zelo strmih spustih se obroč zaradi nizke mase hitreje segreje kot masivnejši višjeprofilni

KLIK! za primerjavo še z nekaterimi aluminijastimi obroči


LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…