Preskoči na glavno vsebino

Focus IZALCO Team & Ambrosio Crono F20

Okvir v barvah ekipe Milram za leto 2010 je vpet v zelo lahke obročnike Ambrosio Crono F-20 tubular.

Nekaj fotografij kompletnega kolesa v ambientu mlečne industrije (Milram)

KLIK! na sliko za povečavo





Obroči so spleteni z naperami Sapim LASER in RACE, ki so vpete v Shimanova pesta DURAACE 7700.
Odlična pesta, ki so sicer nekoliko težka - a po letih uporabe ležaji še vedno tečejo kot novi.

Nizkoprofilni obroč Ambrosio Crono F20 je namenjen za tubular pnevmatike in teha okoli 370g(stehtano). Okoli lukenj ima ojačitve (eylet) in posledično višjo težo.
Aluminijasta zavorna površina je temne barve tudi po daljši uporabi.

Napere se dajo lepo enakomerno  napeti (32naper) - na zadnjem obročniku imajo maksimalno nateznost 110kg. Obroč je glede na nizek profil solidno tog.
Ni bojazni, da bi obroči drginili ob zavorne gumice.

Zaviranje je zelo močno! z gumicami SwissStop Yellow.





Set obročnikov odlikuje :
-odzivnost zaradi zelo lahkega obroča (370g)
-udobna vožnja in neobčutljivost za bočni veter
-odlično zaviranje
-stabilna vožnja skozi ovinke
-po ravnini ni občutka, da bi zavirali (pri hitrosti 50km/h) - ampak to so občutki
-odlična pesta DuraAce 7700
-temnejše obarvan aluminij tudi v zavorni površini (ni leska -mat izled)
 -izgled "klasika"

Slabosti:
-veliko število naper in nizek obroč zmanjšujeta aerodinamiko
-nizek obroč ni primeren za težje voznike (lastnik seta ima okoli 75kg in obročniki so še vedno zelo togi)
-na zelo strmih spustih se obroč zaradi nizke mase hitreje segreje kot masivnejši višjeprofilni

KLIK! za primerjavo še z nekaterimi aluminijastimi obroči


LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor