nedelja, 12. avgust 2012

CULPRIT CROZ BLADE aero - cestak



CULPRIT Cycles: katerega lastnik je Colp Joshua; je lasniral okvir cestnega dirkalnika na katerega se lahko namesti hidravlični ali klasični zavorni sistem.


CULPRIT CROZ BLADE z mehanskimi aerodinamičnimi zavorami nameščenimi v "zavetrju" - enako imajo kronometerska kolesa in sedaj že nekateri aerodinamično izpopolnjeni cestni dirkalniki

Hidravlične zavore na "full karbon klinčer obročnikih"- to je prava kombinacija; saj ni bojazni za pregretje zavorne površine in lahko popolnoma izkoristimo prednosti "klinčer" obročev. Za krmiljenje zavor je uporabljen vmesnik TRP Parbox nameščen pod krmilom . Kolo na sliki ima dobrih 7kg

Prednji del okvirja je povzet po enem od Trigonovih dirkalnikov za katere je Joshuna včasih delal. Zadnji trikotnik in prednja vilica pa sta na novo razviti.

Okvir in lepo vidne skoraj integrirane zavore TRP TTV

Pri izvedbi z disk zavorami se mesta namenjena klasičnim zavoram prekrijejo


Prednja vilica ima pritrdilna mesta za čeljusti hidravličnih zavor in za aerodinamične zavore TRP TTV, ki so nameščene za vilico oz. skoraj integrirane vanjo (slabost je edino bovden, ki štrli iz čistih linij dirkalnika).
Zadnja vilica ima prav tako pritrdilna mesta za čeljusti hidravličnih zavor in mesto pod spodnjo vilico v katero lahko namestimo mehanske TRP TTV.

Zavore TRP TTV



Cestni dirkalnik opremljen z hidravliko in karbonskimi "klinčer" obročniki tehta okoli 7,4kg. Za krmiljenje hidravličnih zavor je uporabljen TRPjev Parabox KLIK!

Nekateri, ki so upravičeno skeptični glede "full karbon klinčer" obročnikov - pri disk zavorah vse težave z pregrevanjem zavorne površine odpadejo!  Tako mirne duše uporabljamo obročnike tudi na najzahtevnejših spustih brez bojazni "eksplozije" obroča.

Kaj več pa v bližnji prihodnosti


vir:BikeRumor

LP
Gregor

Ni komentarjev:

Objavite komentar