Preskoči na glavno vsebino

Ogrevalne hlače - ADIPOWER "hot pants"

Chris Hoy in Victoria Pendleton sta asa na veledromskih preizkušnjah kar sta dokazala na letošnjih olimpijskih igrah. Angleži so veliko vložili v  kolesarsko ekipo.

Z novimi okvirji (še neimenovani) so na cestni preizkušnji žal "zabluzili" zaradi taktične napake. A na velodromu so dominirali.



UK sport innovation - veliko je govora o okvirjih "nepoznane" znamke , prav tako so aerokrmila povsem unikatni izdelki


Ogrevalne hlače - grelniki dobijo energijo iz akumulatorske baterije vgrajene v hlačah; zaradi enostavnosti se hlače snamejo tik pred pričetkom dirkalne preizkušnje - z mišicami ogretimi na optimalnih 38stC



Tudi optimalno ogrevanje pred dirko igra pomembno vlogo ob vsej opremi. Z ADIDASOM so 18 mesecev razvijali ogrevalne hlače, ki nožne mišice hitro segrejejo na optimalno delovno temperaturo 38stC. Tako je potrebno manj časa preživeti na samem trenežerju za ogrevanje in se porabi tudi manj energijskih zalog, ki so potrebne za sam vrhunec dirke.

VIDEO:



Novost "vroče hlačke" je do olimpijskih iger ostajala skrivnost - sedaj bo z dobro reklamo Chrisa Hoya gotovo postala standardna oprema ostalih ekip in tudi v drugih športnih panogah.

Kdor pozna prevleke gum dirkalnikov F1 - to je podobna zadeva a bolj pomembna saj omogoča boljšo "mašino".

Lp
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…