Preskoči na glavno vsebino

American Classic : ZIPP ; Ghisallo

American Classic ima nove obroče in tudi sestavljene "wheelsete".

Obroč višine 30mm in širine tehta okoli 390g

Aluminijast obroč višine 30mm in širine 20mm tehta okoli 390g, kar je za tako višino izredno lahko. Koliko so obroči trdi in vzdržljivi bo pokazal čas (pri AC trdijo, da so nemenjeni vsakodnevni vožnji)

Nova pesta AC so kompatibilna s širšo kaseto za 11-redno Duraace 9000 grupo. Ploščate napere (?) so pletene po sistemi 2:1  (nevozna stran ima 8 naper, vozna stran 16 naper)

Set Argent sestavljen okoli 30mm obročev z ploščatimi naperami (18/24) tehta 1370g. Cena za set je nuradna okoli 1100EUR.
Novo pesto je konstruirano tudi za 11-redno Shiamno DuraAce 9000.

Gorskim preizkušnjam so namenjeni nizkoprifilni (18mm) obroči za "klinčer" ali tubeless pnevmatike. Širina obroča je 25mm.

Prerez obroča za gorske preizkušnje- teže se gibljejo od 330-380g  (odvisno od velikosti).

Teže so slednje:     26": 329g 
                            650B: 357g
                             29er: 381g



ZIPP bo predstavil po njihovih besedah najhitrejši "disc wheel". Imenovali so ga SUPER 9 in nanj bodo pasale "klinčer" pnevmatike.


Serija karbonskih obročnikov Firecrest je ostala nesperemenjena.


ZIPP202 naj bi imel enako dobro aerodinamiko kot klasičen obroč V oblike višine 66mm.
Tako pravijo pri ZIPP - u.
Cena za set je okoli 2250EUR


Leseni obroči Italjanskega proizvajalca GHISALLO so dobili ojačitve iz karbonskih vlaken.



"Klinčer" obroč za cestne obročnike prenese tlak 8 barov. Brez dodatno ojačanih sten z karobonom je najvišji tlak 4,5bara.


Za gorska kolesa "29er" se uporabljajo obroči za tubularje.

 Cena obročev Ghisallo je od 90EUR do 120EUR(karbonske ojačitve).


vir: BIKERUMOR.com

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…