Preskoči na glavno vsebino

Z gorskim kolesom po okolici Krašnje


Medtem, ko se je v Kamniku začela "ciklokros manija" - prva dirka za ciklokros kolesa pri nas; sva se z Alešem Belino odločila pogledati kam vodijo gozdne poti Črnega Grabna.

Ob 11h sva odrinila iz Krašnje, ter jo ucvrla naravnost proti Krajnemu Brdu saj je tu okoli to "najpoložnejši" klanec. Moram omeniti, da ima v klance Belina veliko prednost zaradi dosti lažjega kolesa. Veselil  sem se vsakega spusta na katerih sem zaradi tehničnih sposobnosti v prednosti pred Alešem.

Belina nosi kolo po spolzki podlagi
Prvi spust sva začela malo pred Krajnim Brdom in našla novo pot, ki  naju je pripeljala v brezpotno okolje gosto zaraščenih gozdov.  Na srečo kmalu najdeva  "stezo" oz. travnik in pripeljala sva se do vznožja glavne ceste v Spodnjih Lokah. Pot nadaljujeva po pohodniški poti na Limbarsko Goro kjer sva morala v strme odseke tudi z kolesi na ramenih.

Pred zaključnim vzponom proti cerkvi Belina močno pospeši tempo a jaz mu vseeno uspem slediti (sicer v nadčloveških mukah)  vse do cilja pri cerkvi.

Vrh Limbarske Gore



Nadihava se svežega zraka narediva nekaj fotk  in sledi pravi "downhill" spust proti Krašnji po poti, ki jo imam že v malem prstu. Zaradi pohodnikov sva nekoliko previdnejša, da ne bi prišlo do incidenta. Na delih kjer se prosto spustiš po luknjastem makadamu sva res začutila adrenalinsko lepoto gorskega kolesa.   Hitro sva nazaj v Krašnji kjer narediva še kratek vzpon na bližnjih hrib ; dotočiva tekočino v termobidone in jo mahneva proti zahodu saj se je Belini mudilo domov. Sam ga spremljam do Kompolj kjer  sva se poslovila. Odločim se, da v tako lepem vremenu še malo podaljšam izlet. V Kompoljah zavijem v zelo strm klanec proti Korenu. Malo višje so res idilične vasice z fenomenalnim razgledom na okoliške griče.
Nad Kompoljami



Kmalu sem na makadamskem odseku kjer zavijem na neznano pot, ki pa se je hitro končala.
Idilična potka ki se je končala pri prepadu


Nadaljujem proti Korenu in kmalu sledi spust do Krašnje.  Vzamem bolj adrenalinsko različico po gozdnih poteh skozi Cicelj in pot, ki ima na zaključku zelo strm spust me pripelje skoraj pred domačo hišo.
Stalne spremljevalke

Mogoče kot za informacijo so vsi klanci tu okoli naklona 15-25%. Zato je gorsko kolo z lažjimi prestavami zelo dobrodošlo. In zaradi nižjih hitrosti kot na cestnem kolesu te manj zebe kar je idealno za treninge v hladnejših dneh.

POVEZAVA do današnje trase (GPS)

Lep pozdrav
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas