Preskoči na glavno vsebino

N2A PLANET X EXOCET2

Ne bo govora o planetu, ki kroži na robu našega osončja in naj bi v naslednjem letu trešćil v našo ljubo Zemljo (kdor pač verjame) ampak o novem okvirju znamke PLANET X.



Članek bo povzet po strani ROAD .CC katere ekipa je tudi testirala novi okvir. Dobili so se v Rotherhamu kjer je Planet X predstavil še nekaj novosti.

Novi okvir je zasnoval Roberto Billati s katerim sta sodelovala F.Campbell in B.Richards iz Planet X -a.
 Izdelan je iz visokokvalitetnega karbona t.i." high-modulus".
Najbol pade v oči masivni krmilni del, ki je zaradi čimboljše aerodinamike speljan globoko v okvir.


Aerodinamičen prednji del


"Ušesa" okvirja takoj za vilico zmanjšajo turbulence na tem prehodu. Podobno ima Specialized Transition, ki pa je namenjen vožnji na čas. Pinarello ima ta del dodan na vilici.


Bovdni so speljani v notranjosti okvirja.


Masivna cev "downtube" ne deluje preveč aerodinamično. Koliko pa ima vizualni izgled na aerodinamične karakteristike pa lahko povejo samo testi v vetrovnikih.


Škatlasta spodnja cev "downtube".  Za maksimalno togost. Kako pa na to pravi aerodinamika?

Zelo je podobna novima BHultralight in Willierju; škatlaste oblike, ter maksimalno odebeljena proti gonilnemu ležaju. Ta je kot vsi novejši "press fit " BB30.



Gonilni ležaj "press fit" BB30. Prehod "krmilja" prestav kot smo že videli pri BH
 Podsedežna cev je podobna ostalim "aero okvirjem". Se pravi čim manjša razdalja med cevjo in gumo.

Utor v podsedežni cevi

 Zato ima tudi utor , ki poveča površino prekrivanja z zadnim obročnikom. Cel zadnji trikotnik je narejen za čimbolJši pretok zraka ob njem ter skozenj.

čelno gledano "tanke" zadnje vilice
Po vožnji z novim  bolidom N2A, ki je bil opremljen s SRAM RED grupo, je avtor zelo zadovoljen. Okvir je ZELO tog v delu gonilnega ležaja in prednjem krmilnem delu.  Geometrija je nizka in agresivna kot se za cestni dirkalnik spodobi. Zaradi veike trdnosti /togosti je lahko tak okvir malo neudoben. 
Nosilec prednjega menjalnika in vidno okrepljen del pritrditve nosilca. Pri mnogo okvirjih ja bila in je  kritična točka. Zaradi velike sile, s katero deluje menjalnik na okvir stena hitro lahko poči ali se vdre

Novi N2A z 50mm obročniki


Sam okvir naj bi tehtal okoli 1000g. če pogledamo letošnjo poplavo novih "superaero" cestnih okvirjev zan PLANET X imeti prednost predvsen zaradi dostopne cene. Okvir, vilica in sedežna opora bodo na voljo za okoli 1000EUR.


Posodobljen EXOCET 2
Na tej predstavitvi so predstavili še izpopolnjenega EXOCET 2, ki je namenjen vožnji na čas.




KLIK! slike in vir članka

vir slik: http://www.bikeradar.com/gallery/article/planet-x-unveil-2012-road-bikes-video-32471

LP
Gregor













Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas