Kot pove že naslov članka bo govora o kolesarskem računalniku oz. "števcu".
Naziv "kolesarski števec" popolnoma opiše poceni izdelek iz Kitajske. Našel sem ga na spletu za ceno moje dnevne malice med delavnim časom.
Po enem mesecu je paket prispel. Poštnine ter ostalih dajatev ni bilo potrebno plačati. Paket je vseboval sprejemno enoto(računalnik) proizvajalca SunDing , oddajniški senzor, magnetek, nosilec za sprejemniško enoto ter nekaj vezic z katerimi se komponente pritrdijo. Priložene so bile tudi baterije (LiIon)!
Izdelava je na zavidljivem nivoji razen nosilčkov. Zato sem računalnik pridtrdil samo z vezicami saj originalni nosilec deluje zelo neestetsko in slabo drži računalniško enoto. Funkcije števca so vse osnovne, ki jih potrebujemo. Če podam na grobo so to: hitrost, čas vožnje, prevožena razdalja in ura. Nisem pa omenil da je vsa stvar BREZŽIČNA! Števec se samodejno starta , ko senzor zazna gibanje magneta. Doseg senzorja je okoli 0,5m.
Senozr montiran na vilici gorskega kolesa. magnet je oddaljen okoli 10mm. |
Nastavimo vse kar potrebujemo (obseg pnevmatik, uro, vnesemo že določeno kilometrino po želji). Vizuelno deluje glavna enota na krmilu lepo in pregledno (podobno kot SIGMA enote). Levo zgoraj je ikona kolesa, ki z animacijo nakaže kdaj smo v gibanju, desno zgoraj z znaki + - nakazuje kdaj smo hitrejši oz. počasnejši glede na povprečno hitrost, trenutna hitrost je na sredini ekrana prikazana z debelimi preglednimi števlikami, spodaj imamo podatke o času, razdalji, povprečni in maksimalni hitrosti ter uro. Podatki se lahko izpisujejo avtomatsko zaporedno, če preklopimo na funkcijo SCAN. Obe enoti sta vodoodporni.
Računalniki in oddajnik sta vodoodporna. Za to poskrbi gumijasto tesnilo |
Me je pa na cestnem kolesu zelo motil ropot iz računalniške enote. V tehničnih specifikacijah je navedeno, da ima vgrajen senzor hoje oz. gibanja (kovinsko kroglico). Ampak na tresljaje se enota ni odzvala. Zato sem vse skupaj montiral na gorsko kolo kjer se ropota skoraj ne zazna. Števec deluje odlično tudi v hladnejših razmerah. Mogoče včasih ne zazna hitrosti nad 60km/h ali pa se pojavijo kake motnje v celotnem sistemu. Števec zazna tudi signale iz osebnih računalnikov, monitorjev, itd. Naprimer, ko sem ga fotografiral mi je za nekaj sekund izpisal hitrosti 88km/h (medtem ko je fotoaparat nastavljal objektiv).
Če potegnem črto več kot vredno svojega denarja.
Pregleden zaslon. Zelo podobno uveljavljenim SIGMA enotam |
Originalni nosilec je višji kakih 5mm. Zato sem ga odstranil in vse skupaj pritrdil samo z vezicami |
Senzor je nekoliko večji od Polarjevih enot. Tu je možnost menjave LiIon baterije, ki ima napetost 12V |
Senzor-oddajnik in originalni magnetek |
Stranski profil senzorja |
Realno gledano so funkcije 3 (hitrost, čas vožnje, prevožena razdalja). Sicer pa vsi proizvajalci takole "namnožijo" |
LP
Gregor
okej mogoče sm slep ampk res nikjer ne vidm kok si dal za tega kitajca
OdgovoriIzbrišiŽivjo.
OdgovoriIzbrišiTole si zihr nabavil preko DealExtremea. Sam sem uporabljal žično različico. Edina zamera je, da moraš še nekaj zatlačit med baterijo in pokrovčkom baterije, ker drugače izgublja kontakt. Drugače pa za začetek super zadeva.
LDŽ
Tudi DealExtreme ima tale števec.
OdgovoriIzbrišiDal sem 5EUR. Sicer se pa to med vrsticami lahko prebere.
Meni je vse delovalo. Baterija lepo sede v ležišče, kontakti so pozlačeni.
Za nezahtevne kolesarje in "city - bike" zadeve povsem dovolj. Tudi, če ti ga ukradejo nimaš veliko škode :)
OdgovoriIzbriši