Preskoči na glavno vsebino

Powermetri - ROTOR 3D & ZONE

Ponudba merilnikov relane moči kolesarja se bo naslednje leto še malo povečala.

ROTOR ima v razvoju prototip merilnika moči, ki ima vgrajena tipala v obeh gonilkah. S tem bodo po njihovih besedah zagotovili najnatančnejšo analizo moči doslej.


ROTORjeva gonilka , ki je navrtana. V gonilki je tipalo in dobro vidno vezje novega powermetra. Na sliki je še preizkusna izvedba. Kasneje bo velikost krmilja zmanjšana za okoli 70%. Znanstvena izvedba powermetra bo zaradi "požrešnejše" BLUETOOTH povezave uporabljala večje akumulatorje

V razvoju sta dva tipa: Naprednješi , ki bo namenjen znanstvenim analizam moči ; za širše množice uporabnikov bodo ponudili malo manj zmogljivo različico. Prvi bo za komunikacijo z računalnikom uporabjlal zmogljivejšo BLUETOOTH povezavo, drugi pa ANT+. Izmerjena bo razlika v levi/desni gonilki in efektivnost pedaliranja  potisk/vlek.

KLIK! več podrobnosti o prihajajočem powermetru




Moč bo "izmerjena" na obeh gonilkah






ZONE


ZONE oddajna enota pritrjena na vrhu "šprintaric". Vidi se žična povezava na senzor blokeja

Brata BRIM že nekaj let delata na tem projektu. Senzorji zaznavajo premike na blokejih čevlja in preko oddajne enote, ki je na vsakem čevlju se signal prenaša z komunikacijo ANT+. 

Oddajni vezji sta dve in delujeta neodvisno. Tako tudi, če ima eno vezje izstrošen akumulator nalogo prevzame drugi. Tipalo na blokeju je z oddajno enoto povezano žično. Alumulator zagotavlja do 18ur delovanja. Trenutno je merilec kompatibilen s SPEEDPLAY pedali in blokeji.




Sony XPERIA uporabljen kot računalnik.

Kot računalnik je uporabljen GARMIN 800. Vidi se razmerje leva/desna noga in moč podana v Wattih








KLIK! več o novem powermetru ZONE

VIDEO, ki dokazuje da zadeva deluje:




viri članka:
www.velonews.competitor.com/
www.dcrainmaker.com/
Zaradi pomanjkanja časa je test termobidonov malo v zamudi.

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas